Pff, ik wil ook...

Hej!
Heerlijk wat herkenbaar allemaal!  Vele (as) mama's die met smart op hun kindje zitten te wachten! Ik ben morgen 10 dagen overtijd. Ons zoontje kwam 11 dagen later. Ik was er wel vanuit gegaan dat ik nu weer overtijd zou zijn, maar wel voor de 11 dagen!!
Ik ben afgelopen vrijdag al gestript, bleek dat mijn baarmoedermond al helemaal week was, en ik al 2 cm ontsluiting had. Ik helemaal blij, maar d'r is verder nog niets gebeurd.
Zucht...
Succes allemaal meiden, met de laatste loodjes!! Hopelijk hebben we allemaal heel snel ons wondertje in onze armen.
Liefs Mar

Oke;
Vanmiddag bij de verloskundige geweest en ze heeft gestript. Ik had 2 cm ontsluiting.
Ik moet zeggen dat het strippen me meeviel. Ze voelde dat de vliezen reageerden op het strippen.
Vanavond heb ik wel wat harde buiken gehad met een pijnlijker/gevoeligere druk op de baarmoedermond. Wie weet wat de nacht gaat brengen.
Ha ha, mijn vriend ging alvast naar boven en vertelde dat hij er morgen waarschijnlijk vroeg uit moet... om te gaan werken. Wel hilarisch; elke ochtend met wakker worden kijken we elkaar aan met de blik "al weer niets".
Toi toi voor iedereen!!

Hmmm, ik zie al dat ik eigenlijk nog niet mag zeuren; pas 39+2 weken zwanger...
Ok alle 40+ zwangeren; jullie mogen eerst hoor! Beepjes, kom er maar uit!!!

M'n dochter was ook 1 week te laat, maar ik had gehoopt dat dit beepje ons een plezier zou doen en ons zou verwennen door voor de 40 weken te komen. Nou ja, 't zou nog kunnen. Er zit niets anders op dan geduld hebben!

Maar ik duim voor alle 40+ moeders hoor!

Jacoline.

Hihhihi, Jacoline, geneer je niet hoor..........ik zeik ook vrolijk door!
Tuurlijk, de 40+ 'rs mogen eerst (zeg vandaag ofzo), dan kunnen wij meteen daarna........

Gr. Rimke
39+3 weken

meiden, veel succes en sterkte nog! Hopelijk besluiten jullie baby's heel snel om toch eens te komen kijken hoe de papa's en mama's eruit zien, zodat ook jullie kunnen gaan genieten!

Groetjes,
Susan (mv Tijs 2-8-06 en Stef 29-7-08)

Hoi Meiden,

En hoe is het bij jullie? Is het al een beetje op gang gekomen of nog niet?
Bij mij is het nog steeds rustig en ben ondertussen al 10 dagen overtijd!! Wel heb ik steeds vaker harde buiken en een beetje zeurderig gevoel in me buik sinds gister dus wie weet is het een teken Van....!
Ik hoop het wel want   ben het nu wel zat ik heb zelfs gedroomd dat ik bevallen was hahah hoe kan je er mee bezig zijn he!!
Nou ook voor de gene die nog moeten....Veel sterkte en hoop dat we allemaal snel onze kindjes in onze armen mogen houden!

Groetjes Nic
41+3Weken

Hoi Meiden,

Ook ik ben overtijd, inmiddels ben ik 41 weken en 4 dagen. Duurt nou wel echt erg lang. En helemaal geen gevoel over bevallen. Geen buikpijn, harde buiken..niets! Hij wil er gewoon niet uitkomen! En ik kan natuurlijk niet meer wachten!!

Over een paar uurtjes naar het ziekenhuis, voor ctg scan en strip-sessie... Gebeurt er misschien eindelijk wat!

Als er dan nog niets gebeurt, word ik dinsdag ingeleid..

Wordt ik misschien toch een september-mama?

Groetjes, en succes,

Katja

Terug
Bovenaan