Pff snap er niets meer van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou ik moet echt even mijn hart luchten hoor!!

Ben al 11 maanden bezig...dat is al 1 punt waar ik somber van word.

Na 8 mnd een cyclus van 28 te hebben gehad..kwam er opeens een cyclus van 40 dgn..dat vond ik al minder maar oke maakt niet uit.

Voelde net wat krampjes en dacht he misschien mijn eisprong...want zit op dag 30.
Ik testen...(en ik veeg af haha) zit er bloed bij...

Pfff LEKKER ZEG!

Nu dus opeens een cyclus van 30 dgn....ik word hier echt niet goed van zeg..

8 mnd een cyclus van 28 dan 2 mnd cyclus van 40 en dus nu opeens 30...pff.

Dacht dat het bij mij wel wat sneller zou gaan omdat ik nog maar 20 ben...nou die woorden heb ik al een tijd geleden terug genomen..

he denise
ik begrijp je frustratie heel goed. ik zelf heb een zeer regelmatige cyclus van 25 dagen. ik ben ook eens 3 weken overtijd geweest en dat was blijkbaar omdat ik wel een bevruchting heb gehad maar geen goede innestelling ( wel innestelingsbloed op de juiste dag gehad) dus mijn lichaan heeft toen een zwangerschap gesignaleerd maar het ging heel vroeg mis dus geen zw hormoon en daarom ook geen positieve test. het duurd dan even voordat je weer een ongi aanmaakt.
de 30 dagen cyclus kan betekenen dat je een iets latere eisprong hebt gehad.

ik zit nu zelf in de molen op het zh en ben nu na alle onderzoeken en kijkoperatie hormonen aan het spuiten voor een iui behandeling volgende week.

als je er erg onzeker over word ga naar je huisarts en zeg dat je een jaar bezig bent en laat wat onderzoeken doen. je kunt zelf bepalen tot hoever je wilt gaan.

succes kim

Maar innestellingsbloed kan ik dat nu dan niet hebben?

Hoe lang houd dat aan en hoeveel?

Weet dat het niet zo is maar toch ?

ik had gewoon een klein beetje licht rose vocht met bloed. ik weet dat het bij andere iets meer kan zijn maar je weet dan dat het anders is als een menstruatie bloeding.

hey denise,

ik dacht dus ook ongesteld te zijn.. ( was wel iets minder als normaal) maar is achteraf innestelingsbloeding geweest..
bij mij was het dus echt wel meer als een paar druppeltjes..
succes drmee

Hallo,

Nou gisteren was het een beetje bloed,maar ben nu gewoon ongesteld geworden.

Vind het erg jammer en weer raar dat ik nu weer een andere cyclus heb..

Maar ik denk dat ik deze maand er helemaal niet aan ga denken van wanneer dit en dat..

Hopelijk kan ik er zo min mogelijk mee bezig zijn en lukt het de volgende x wel :)

Hallo,

Ik begrijp je frustratie zeker!
Je kan voor je gemoedsrust een afspraak maken bij de gynacaloog, dan kijken zij wanneer jou eisprong precies is. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Vanuit daar kan ze je wellicht hulp bieden....

Succes en sterkte!

Groetjes Vic

Hay,

Ja na ronde 12 ga ik langs de huisarts eens kijken wat hij zegt.

Het is echt heel moeilijk om het los te laten van ag het komt wel je blijft er toch mee bezig.

Zag vandaag een vrouw met een baby...nou de tranen kwamen in me ogen..

Maar ik geef de niet hoop :) !

Terug
Bovenaan