Pff snap er niets meer van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, meid, wat moeilijk hè? Het verlangen is zo groot en jullie zijn nog steeds niet zwanger. 11 rondes is een heel eind en is niet niks. Logisch dat je erdoor heen zit. En als je onregelmatig bent ja dan is het nog vervelender omdat je niet weet wanneer je eisprong is en je weet niet wanneer de rode duivels weer komen.
Om de twee dagen vrijen, zodra de duivels enigszins weg zijn... dan maak je de meeste kans. dan maar even niet leuk seksen maar dat weet je dat het niet aan jullie vrijgedrag ligt. maar dit zullen jullie vast al wel doen!
Ben je er helemaal klaar mee? Dan gelijk naar de huisarts. Die ene maand doet er echt niet toe hoor! En anders zeg je gewoon dat je een jaar bezig bent. 11 maanden is bijna een jaar toch???

Meid, houdt moed er zijn maar weinig stellen die echt nooit een kindje krijgen...

xxx

Daar ben ik juist bang voor dat ik 1 van de weinige ben die geen kind zelf kan krijgen..

Ik weet dat dat een raar klinkt aangezien dat er maar heel weinig zijn,maar zul je net zien dat ik er 1 van ben.

We vrijen om de dag dus daar kan het niet aan liggen dus me eisprong mis ik niet neem ik aan.

Maar is het dan beter om het om de 2 dgn te doen?

We kijken het nog een maand aan en dan zijn we klaar voor de huisarts :)

Want toch vind ik het een beetje raar ik ben 20 dus je zou verwachten toch wel in een jaar maar zo zie je weer hoe raar je lichaam in elkaar zit.

Dacht echt dat ik het misschien was,was iets aangekomen en me borsten zijn zeker een halve maat groter...maar dat zou wel komen omdat ik bijna een jaar gestopt ben met de pil.
Schijn je van aan te komen maar dat vind ik niet erg :)

Hoi DeniseB,

Ik herken de frustratie zeker.
Zelf ben ik 10 maanden bezig.
Het loopt bij mij ook niet zoals ik verwacht had.
Voordat ik aan de pil was, had ik een hele onregelmatige cyclus en hele heftige bloedingen.
Nu na jaren pil ben ik heel regelmatig, weinig bloedingen en veel minder ongesteldheidskwaaltjes.
Zelf minder dan toen ik aan de pil was.
Ben gaan temperaturen.
Blijkt mijn eiersprong ook nog eerder te zijn dan verwacht.
Vorige maand begon mijn lichaam ineens mij ook nog eens voor de gek te houden, door mij 5 dagen overtijd te laten zijn.
Echt niet leuk, maar wat doe je er tegen..
En dan hoor je twee weken later dan 2 van je vriendinnen zwanger zijn.
Al na 2 maanden!!
Ik zit er dan ook behoorlijk doorheen.
Als deze maand niet gelukt ik ga ik meteen naar de huisarts.
Toch maar eens laten testen, want het wordt steeds vreemder en frustrerender.

Sorry voor dit lange verhaal, maar moest het toch ergens kwijt.

Dikke knuffel en hart onder de riem!
Gee

Oh.. nu ik erover nadenk.. zit ik al in ronde 11.
Volgende week weer spannend.
Hopelijk niet nog meer teleurstellingen of rariteiten van mijn lichaam.

Hey meis,

Vervelend dat het zo lang duurt...! Helaas heeft het niet met je leeftijd te maken dat je snel zwanger zou worden... Je kan langs de ha gaan die ene maand maakt niets meer uit hoor! Desnoods maak je er langer van ja toch?
Bij onze eerste zijn we 6 mnd bezig geweest & in ronde 7 gelukt.. Maar voor dat het lukte, rare cylcus & een van 50 dgn, daar ben ik voor naar de ha geweest.. Langs de gyn voor ei te checken, maar eerst medicatie voor menstr. op te wekken.. Dat was gelukkig niet nodig want had een positest!! Dus ik zeg, ga gewoon langs! Al is het alleen maar voor controle toch? Nu zijn we voor de tweede bezig en in juni gestopt & heb pas 2x menstr. gehad.. :-S Eerste 42 dgn & afgelopen x 50 dgn... :-S Heeeeel irritant! Meis ik wens je heel veel succes & hopelijk kan je bij je ha terecht! Ik ben niet zolang bezig geweest als jullie, maar ik weet zooooo goed hoe je je voelt! Vooral om de dag blijven klussen! ;-) Kan je hem idd nooooooooit missen, doen we hier ook!

Liefs MamaSun

Mijn vriend en ik zijn er over uit om volgende maand naar de huisarts gaan.

We gunnen het nog een maandje..

Maar als wij al om de dag klusden en na bijna een jaar ben ik nog niet zwanger...dat betekend dus wel dat er iets aan de hand is (of het nou een klein dingetje is of groter)??

Ben aan de ene kant wel een beetje bang dat ze dan weer iets raars vinden...

Hoi ik lees net dat je je eigen bang gaat zitten maken, moet je neit doen, ik heb al een dochtertje en die was er zeg maar in ronde 2 en nu zitten we ronde 21 voor kindje nummer 2, loop al ruim half jaar bij gyn en zei zegt dat de meeste er 1 tot 2 jaar over doen. Je mag als je jaar bezig bent naar gyn in zkh en dan krijg je testen en sluiten ze het een en ander uit, maar als er geen reden is dat je neit zwanger kunt worden dan wordt je ook gewoon weer naar huis gestuurd met probeer het zelf maar. Ik zeg neit dat er bij jouw niets aan de hand is, maar maak je eigen niet zo druk en ga naar huisarts en vraag het eerst daar wat ze allemaal voor je kunnen betekenen.

Gr en succes

Terug
Bovenaan