pff.. weet het niet meer

A

Anoniem

Guest
had gister of eergister mijn nod en had gister getest (kruidvattest) ook in de middag getest(weet niet of dat veel uitmaakt)
en test was negatief maar er is nog steeds geen ongi te bekennen
ik heb alleen veel witte afscheiding terwijl dat normaal vlak voor mijn ongi altijd bruin is
en ik heb ook al ruim een week beetje kramp en gespannen buik
en gisternacht had ik opeens zon steken in me buik dacht nou nu word ik dus ongi maar dus helemaal niks
is gewoon weer over gegaan ben gaan slapen en nu nergens meer last van en nog steeds geen ongi te bekennen
wat denken jullie?? iemand ervaring hiermee?
denk dat het maar gewoon afwachten is

Laten we een topic neerzetten wachtbus 14-2 t/m 17-2 volgens mij zijn er dat een hele hoop... ik zit ook in die bus. morgenochtend testen we weer. Misschien ook jij vanavond even met je mannetje aan de gang als je ongi moet worden wordt je dat dan. dat is bij mij in ieder geval altijd behlave dus nu. 2 dage inmiddels te laat en al 3 dagen sex gehad?? Of mijn lichaam kan heeeel goed liegen of. morgen een geweldig begin van mijn weekend. Wie wacht er nog meer mee??

Groetjes, Miranda

ja idd hahaha gaan we samen wachten
is wel heel moeilijk wachten vind je niet vooral als je denkt dat je op je nod wel zekerheid zult hebben

Ik gun het niemand haha En ik wil het ook niemand vertellen, niemand weet uberhaupt dat we zwanger willen worden en mijn man is meer van "wacht gewoon rustig af je gaat het vanzelf zien" toen dacht ik echt ... jij snapt er niks van! Dus dit forum is de enige manier  om  even je hart te luchten. Kortom ik wacht me je mee...

Weinig eigenlijk... het enige waar ik het op dit moment aan merk is dat ik bijna op de wc woon (veel plassen)  en werkelijk waar mijn   broeken allemaal te klein worden.  En dat is niet erg als het een reden heeft maar niet zomaar haha. Verder is het redelijk vaag al 2 weken beetje misselijk bij opstaan en ook door de dag heen, wel vreselijk moe, redelijk kattig (ooh erg he...) maar dat doe ik eigenlijk nooit, ik zeg dingen dan denk ik soms echt oho Miranda wat doe je nu? Of wie zegt dat? Meer gespannen borsten dat klopt wel een beetje maar pijn of pijnlijke tepels nee hoor.. wel gehad maar dat is alweer 2 wkn of zo geleden.   dat was het wel zo'n beetje.  Jij?

heb al ruim een week kramp\steekjes in me buik en me buik is ook opgezet
en verder erg moe slaap echt veel meer
en witte afscheiding (ipv normaal bruine voor mn ongi)
ja ik heb dat ook wel dat ik wat chagrijniger ben en ook wat emotioneler

Laten we hopen dat we morgenvroeg posi testen... dan snappen  onze wederhelften ook waarom! Hopelijk slaap je vanacht een beetje. En we spreken elkaar morgen. Ga even boodschappen doen! Gr Miranda

Terug
Bovenaan