pff.. weet het niet meer

Ik hoop met en voor jullie mee!
En uiteraard ook voor mezelf dis is nu  mijn 3e dag dat ik overtijd ben..
Net even een kruidvattestje gedaan morgen maar eens even uitvoeren!!
Succes lady's!!

ja meiden duim ook voor jullie
en als ik me kan bedwingen ga ik zaterdagochtend pas testen, dat zei me vriend en hij heeft ook gelijk maar ooooh die spanning

Ik neem een bus later ( mijn nod is 21 feb ) :)
Maar ook ik heb al een week vage en rare klachten, in mijn topic mijn lichaam is echt van slag shreef ik over diaree, dit was alleen vanmorgen en nu dus weg.
VErder nog steeds de zelfde klachten, had vanmorgen wat afleiding mocht lekker oppassen op mijn buurjongetje van 2, echt een schatje.
Ben toen wezen wandelen en een klein boodachapje gedaan in de winkel, was nog geen drie kwartier onderweg, halverwege was ik bekaf van het lopen:(, beetje buitenadem zelfs.

Net thuis gekomen merk ik weer een wit vlekje op in mijn onderbroek witte afsheiding dus, vind het eht zo spannend.

ja ik heb idd ook het idee dat mijn lichaam helemaal van slag is en ik heb idd ook witte afscheiding
had ook nog gelezen bij de zwangeren dat buikpijn veel voorkomt in het begin van de zwangerschap omdat je baarmoeder groeit
pff ga maar is ff me hele huis schoonmaken hahaha

had op babybrabbel online test gedaan en die zegt dat ik 84% kans heb dat ik zwanger ben  
hoop dat ze gelijk hebben haha
maar heb vandaag een cb test gekocht en dan kijken of ik tot zaterdagochtend kan wachten

Terug
Bovenaan