Pff, zit er helemaal doorheen..Iemand tips/enig idee??

Hij is van maandag op dinsdag idd lekker onder de douche geweest met de slaapzacht van Z*itsal. en dat was dus een sporadische nacht dat ie door had geslapen..
Vanavond gaat ie dus weer onder de douche, en dan hopen maar.. Misschien geef ik hem idd wel een zetpilletje ja, goed plan..
Hij heeft ook al een keer oorontsteking gehad, en ik was ook van plan om morgen ff voor de zekerheid naar zijn oren te laten kijken.. Hoop ik wel dat de oudste beter is, want jawel die heeft vanmiddag ook alles eruit gespuugd, en ligt nu als een zielig hoopje op de bank...
Laten we hopen dat het douchje helpt zometeen, en dan morgen ff langs de dokter!!
Thankx meiden!!

O, ben zelf trouwens nog nooit in Eurodisney geweest, maar aan jullie reacties te merken is het er erg leuk... Ben benieuwd!!
Liefs, Anne-Marie

Hoi Anne-Marie,

ik hoop dat het allemaal werkt en geef hem inderdaad maar een pilletje. Vervelend dat de oudste nu ook ziek is. Maar hopen dat ze allebei beter zijn tegen die tijd. En Euro Disney is inderdaad helemaal geweldig. Ik ben daar altijd net een klein kind. Heerlijk door de straten huppelen en met Mickey knuffelen. En als je in de parade naar de prins zwaait dan krijg je soms een handkus terug . Tijd zat nog om volwassen te worden toch . Ik wens je het beste met de mannen en laat je nog even weten hoe het is gegaan?

groetjes Linda

Jeetje wat vervelend zeg. Dat van die koortsstuip hoop ik nooit mee te maken!
Zorg anders voor een t-shirt die naar jou ruikt in zijn bedje. Misschien is hij aan het huilen door de geuren die anders zijn.
Ik heb met de verhuizing afgelopen mei Feline's bedje een week voor de verhuizing niet verschoond en gewoon zo meegenomen. En een beetje dezelfde indeling van bed naast commode.
En misschien is de kamer veel lichter of donkerder?
Hopelijk is het snel weer wat beter voor jullie allemaal!

En wel naar Eurodisney gaan hoor! Ik ben er geweest toen ik 14 of 15 was en heb zo genoten. Als Feline en ons 2e kindje ouder zijn ga ik er zeker een keer heen. (Nu mijn man nog overtuigen....)

groetjes Maris

hoi hoi,

het is allemaal erg vervelend (zitten nu ook in de situatie) .
ik heb maar 1 tip, doe wat je gevoel zegt, mijn gevoel zei bij Mart dat ik hem gewoon lekker bij ons in bed moest nemen, zet pil geven, neus drupels, hoest dranken, en tanden druppels, hij is namelijk erg verkouden, en hoesten, en last van zijn tanden (alles van vsm) daarnaast heeft ie nu ook last van verlatingangst.
ik probeer hem zoveel mogelijk geborgenheid tegeven, en kieke boe spelletjes, naast het bed zitten, enz (mart wou ook niet knuffelen geen fles enz enz)
nu hebben we hem su ong om de dag bij ons in bed gehad, ging super goed, en nu slaapt ie al 2 nachten door in zijn eigen bed. hij weet dat wij er zijn zijn deur iets op een kier.
hopelijk gaan jullie ook een oplossing vinden, owja vergeet bijna tezeggen, dat Mart zo van de 1 op andere dag nu ook niet meer sochtends slaapt, die is er nu af sins 2 dagen.

groetjes simone

mv Mart (16mnd) en ?

Hôh, wij hebben zoooo lekker geslapen vannacht hé.. We hebben Jesse mee onder de douche genomen gisteren, en een halve fles slaapzacht gebruikt haha.. Zelf lagen we er om 21 uur in, en we hoorde Jes om 6 uur vanochtend voor de eerste keer ..
Oke, nog wel heel vroeg maar gelukkig geen taferele in ons huisje vannacht...
Laten we maar hopen dat het zo doorzet... Zal morgen nog wel laten weten hoe de nacht is geweest hihi...
Zometeen nog lekker ff genieten van het PRACHTIGE WEER....
Thankx allemaal!!!!!!!!!

Wat ontzettend fijn voor jullie zeg!!!! Echt genieten. Heb je hem inderdaad nog een paracetamol gegeven en zijn jullie nog naar de arts geweest?

groetjes Linda

Ik heb hem geen paracetamol gegeven. Ik had ze wel klaargelegd voor als ie wakker zou worden, maar het was dus niet nodig.. Naar de arts wilde ik nog wel gaan, maar zoals meestal als je ze nodig hebt (bij ons tenminste wel..) waren ze op bijscholing en kon ik dus niet terecht vandaag ..
Ik hoop dat we vannacht nog zo'n nachtje krijgen...!!
Naar de dokter ga ik sowieso nog wel want hij zit echt constant aan zijn oren...
Liefs, Anne-Marie

Terug
Bovenaan