pfff 12,8 kilo.... schoon aan de haak...

A

Anoniem

Guest
Jeetje lekkere poemel zeg!!!
met z'n 12,8 kilo en 83,2 cm is het een lekker manneke.
Vanmorgen naar CB geweest. En dus ook direct voor z'n prikjes. Nou... dat vond meneer he-le-maal niet grappig. Hij verzette zich al hevig, toen hij de CB-arts met de spuit aan zag komen lopen. Hij gilde het uit toen de prik gezet werd, maar was daarna ook vrij snel weer stil. Twas meer de schrik. Toen nog eentje in z'n arm, maar die ging makkelijker.

Over een maand of 2 ½ komt de wijk-vpk bij ons op huisbezoek.

Nou, dat was de beknopte update.

Groetjes happyM.

Nou lekker stoer hoor!!
En waarom komt de wijk verplegende

Lili weegt met haar 15 maanden 7,8 kilo en is 82 cm lang...

Liefs lonneke

zow wat een flinke kerel.
Gelukkig werd hij na het prikken snel rustiger.
Waarom komen ze op huisbezoek? is dat altijd met 1,5?

groetjes anke

Fijn dat alles weer goed was. Dean woog met 11 mnd 11,4 kg. volgende maand mogen we weer en ik ben heel benieuwd wat hij nu weegt en hoe lang hij is.

Groetjes,
Nelly.

Tja, dat schijnt nieuw te wezen. Als je kindje anderhalf jaar is, komen ze op huisbezoek ipv de afspraak op het bureau. Afspraak duurt ook een uur. Kunnen ze je kindje in de eigen omgeving zien en evalueren ze de afgelopen anderhalf jaar. Ook bereiden ze je voor op de peutertijd en gaan ze kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Ik weet niet of het al overal in Nederland geldt, dat huisbezoek.
Groetjes happym.

idd een lekkere vent! ik vind het zo'n heerlijk mannetje om te zien!

Ivar was 9,3 kilo met 15 maanden, ook niet fors maar als ik dan Lonneke lees dat haar dochter 7,8 kilo is, ppfff dat is echt een kleintje (niet vervelend bedoeld!)

bij ons kon je wel kiezen voor het groepsbureau met 18 maanden (zo'n 2 uur, met meerdere mama's en kindjes onder begeleiding van de verpleegkundige), maar wij doen een normaal consult

groetjes Jenneke

Zooo,wat fijn dat alles goed gaat met die ontzettende lekkere knul van je.
Tess heeft 2 weekjes geleden de beruchte spuitjes gekregen en heeft daar het hele gebouw bij elkaar (zoals wij hier op het platte land zeggen) gekweken...hahaha.Ze is er vorige week wel een dag goed ziek van geweest.
Verder weegt ze nu 8kilo en is 73 cm lang...een stukkie kleiner dus Tygo.Bij ons komen ze trouwens ook met anderhalf jaar op huisbezoek.

Liefs Kitty en Tess

Wij zijn afgelopen dinsdag op bureau geweest. Milan was toen 14 mnd hij woog 14 kg (was niets gegroeid na de vorige keer) en zijn lengte was 83 cm. Hij heeft toen ook zijn twee entingen gehad. Hij piepte wel toen hij in de houdgreep werd gehouden, maar echt gehuild niet. Vandaag was hij echt hangerig en zielig, dus denk dat hij morgen wel vlekjes zal krijgen.
Bij ons komen ze begin maart langs voor het huisbezoek. Dit was niet verplicht, we konden er ook voor kiezen om naar het CB te gaan.

Jolanda

Terug
Bovenaan