pfff 12,8 kilo.... schoon aan de haak...

Annique is 3 weken geleden geweest en heeft maar eventjes gehuild om de prikjes
Ze heeft ook nergens lst van gehad.
Ze was 74 cm en 8800 gram
Fijn dinkie dus
liefs sandra

heerlijk z,on lekkere poemel!
Mila is altijd vrij flink geweest,ze zit ook wat boven de gem lengte.
Laatse keer met apk van 14 maanden was ze niks aangekomen omdat ze ziek was geweest en woog ze nog ruim 10 kilo(nog genoeg dus haha).
Wat me op viel is dat ze nu veel bewuster is van alles wat er gebeurd op het cb.
Op de meetlat en al die testjes vondt ze helemaal niks..begon gelijk te brullen.
het lukte de arts niet eens om haar met z,on lampje in de ogen te kijken,ze moest er niks van weten.haha
volgende keer krijgen wij een oproep in de brievenbus volgens cb,heb niks gehoord dat ze aan huis komen ofzo???
groetjes piewie,mv Mila

Heb Dean zelf gewogen: 12,3 kg met 14 mnd. Valt nog reuze mee.
Bij ons komen ze ook met 18 mnd op huisbezoek.

Groetjes,
Nelly.

Zo, grote kerel hoor!!!
Ik vind het zo vreemd dat de regels van het cb zo verschillen, ik lees dat ze bij veel kindjes op huisbezoek komen en hier kun je inmiddels niet meteen een nieuwe afspraak maken (alleen een voorkeurs dag opgeven) niet handig! en ze komen ook niet thuis.
En omdat het allemaal goed gaat hoeft Linde ook pas met 2 jaar terug te komen???
Ik vind het allemaal prima hoor, als er iets is laat ik wel iets van me horen of ga naar de ha maar ik vind het wel raar dat het overal verschillend is.

groetjes Daniëlle.

Lekker stevig ventje zeg en toch zie je het niet aan hem, het is gewoon een lekker ventje

Tess is twee weken geleden geweest en mevrouw was 4 centimeter gegroeid, ze is nu 81,5 cm en 10.775 kilo

Liefs sandra

Tsjonge,wat een grote vent!
Hier komen ze ook op huisbezoek met 1,5 jaar.
Groetjes tanja

Terug
Bovenaan