pfff 3 dagen overtijd...

Hallo Allemaal

Net maar een testje gedaan en negatief!
Ben nu 3 dagen overtijd maar dus niet zwanger.
Ik heb wel een soort ongikrampen maar er zet dus niks door.
Ik weet het nu dus echt niet meer.

liefs Sarah

Hoi Sarah,

Ik doe met je mee hoor ik ben 2 dagen overtijd en wou eigenlijk vrijdag pas testen, maar kon het vanmorgen niet laten en mijn test was ook negatief, maar bij mijn was de test ook pas op dag 5 positief.
Dus ik ga het vrijdag alsnog weer proberen, als er dan nog niks is.
Ik moet ook heel eerlijk bekennen ik heb geen ongi klachten ik heb normaal een dag of 2 van te voren een opgezettebuik en ben ook de week voor ik ongi moet worden giga chagerijnig en dat ben ik de afgelopen week ook niet geweest.
Wel met vlagen   misselijk en niet altijd zeker of de kloffie goed valt.
Nou afwachten maar, en succes en hopen dat je gewoon nog niet genoeg hormonen hebt.

Groeten saskia

Sluit me bij jullie aan.
Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden maar nog niets dus.
Ook de testen waren negatief.
Opgezette buik voor mijn gevoel dan en beetje duizelig.
Wacht wacht wacht.........pffffffffffffffffff

Hoi,

Ook ik sluit me bij jullie aan. Gisteren mijn nod en nog niets te bekennen. Heb nog 2 sensitest staafjes, dus morgen maar weer testen en anders zaterdag. Mocht er dan nog niks zijn dan ga ik er maar vanuit dat alles een beetje in de war is.

Gr Carmen

hallo dames.. ook ik ben al 3 dagen overtijd... mijn borsten die doen echt zeer..verder opgezette buik.. ben hele dag al aan t gapen.. vlagen van misselijkheid.. en zo af en toe dat k t echt benauwd krijg.. en heel lichtjes duizeligheid.. heb nog niet getest, en k denk ook dat k er nog even mee w8.. of mischien dat k morgenvroeg voordat k ga werken f een test ga halen.. maar weet t nog niet zeker.. anders horen jullie t wel.. groetjes zina

oja, en kheb last van wat steken bij mn lies.. en bij mijn onderrug (wat heel anders is als k ongi word) en een zeurende pijn wat naar mijn benen trekt en hoofdpijn... pffff... wat een kwalen zeg.. haha.. misschien is t wel raak....  maarja, ik maak mezelf niet al te blij.. want je lichaam kan je echt voor de gek houden.....

hoi dames,
Verleden week donderdag was mijn NOD en ik had de zelfde verschijnselen: opgezette buik, krampen als bij menstruatie,vollere en stevige borsten,Steekjes onderaan en wat opvallend is niet chaggie terwijl ik dat altijd was voor mijn NOD!
Op mijn NOD met CB Digitaaltest getest (ochtend urine), En ja hoor na 9 maanden proberen Zwanger!!!

Ik hoop dat jullie ook blij mogen worden met een positieve test.
(trouwens ik had nog een Romed test liggen, heb dat meteen daarna ook gebruikt of het wel een goede test was. Maar het venster zag er zelfde uit als wanner ik echt negatief teste. Dus geen tweede streepje)

groetjes Lina

Terug
Bovenaan