pfff 3 dagen overtijd...

Goedenmorgen,

Nou ik hoef vrijdag niet meer te testen de rode duivels zijn goed aanwezig.
Vanmorgen zo ineens het leek wel of het met bakken naa beneden kwam.
Dus geen twijfel meer mogelijk hier.
Voor de dames die nog wel in spanning zitten ik duim voor jullie.

Liefs saskia

Hey dames

Ik ben nu bijna 14 dagen overtijd.

Een week voor mijn nod had ik al ongikrampen maar ben niet ongi geworden, nu heb ik nafgelopen zondag een test gedaan (een week na mijn nod) maar die was negatief en nu heb ik ook geen ongi krampen meer. echt balen ik word liever nu ongi als ik dan toch niet zwanger ben.

HEb in mei van dit jaar ook zo iets gehad was ik 10 weken niet meer ongi geweest en daarna was ik steeds 2 weken ongi en dan 1 week niet hoop niet dat dat nu weer gebeurd want dat was pas echt balen.

Sorry voor mijn gezeur maar moest het echt ff kwijt.

Gr Desire

he meiden wat spannend allemaal.
ik ben nu 1 dag overtijd en voel vanalles in mijn buik en ben ook bang dat ik gewoon ongi ga worden.
wel balen dat er meiden zijn die zo lang al overtijd zijn en nog steeds negatief testen.
ik denk dat ik dan naar de HA ging voor een bloed test.   ik zou gek worden van onzekerheid. en het kost klauwen vol geld al die testen.

he meiden ik duim voor ons allemaal dat we zwanger zijn!!!!

liefs wilma

Niet om jullie hoop de grond in te boren, maar ik was afgelopen periode ook 3 dagen overtijd (heb in die tijd twee keer negatief getest) en werd na vier dagen alsnog ongesteld. Ik had wel allerlei "verschijnselen" zoals veel gapen, hele sterke reuk (ik bedoel dat ik heel veel dingen heel sterk rook  zoals brood van 10 meter afstand) en veel afscheiding. Ik was er echt steeds meer van overtuigd dat ik zwanger was en stond de hele dag te stuiteren. Grote, grote desillusie toen ongi dan toch doorbrak. Ik was echt even helemaal van de kaart en dat zou ik jullie graag besparen dus.... houd je hoop een beetje in toom, for your own sake!

Ik hoop natuurlijk heel hard met jullie mee dat er een klein wondertje groeit

Hier nu ook 3 dagen overtijd test geeft negatief aan
kotstmisselijk van alle geuren hoofdpijn door de dag heen ook misselijk en ga maar zo door 
over un paar dagen maar weer een testje halen, maand geleden gestopt met de pil 

Hoi, ik nu 5 dagen overtijd en mijn buikpijn begint nu weg te trekken, wel hoofdpijn en bij vlagen misselijk en ik heb het heel warm, mn wangen gloeien ervan. Ik heb donderdag en vrijdag getest, allebei negatief maar niet met ochtend urine. Ik wacht nog even tot maandag 

Hallo, 
Ik wil even mijn verhaal kwijt, 05-10-18 ben ik voor het laatst ongesteld geweest ik heb ongeveer een cyclus van 33 dagen. Het is nu 14-11-18 en ben nog steeds niet ongesteld geworden, 09-11-18 verloor ik een paar druppeltjes bloed met wat lichte krampjes. Verder ben ik niet echt misselijk heb wel last van hoofdpijn, rugpijn, opgezette buik en me buik rommelt sneller dan normaal. Ik heb nog geen test gekocht omdat ik eerst wou afwachten. Ik zit met zoveel vragen in me hoofd!

Terug
Bovenaan