Pfff... al die meningen van anderen!

hier ook bekend hoor.
nu zwanger van de 2e.
bij mij groeit het echt naar voren toe.
ook bij de eerste kreeg ik elke keer de vraag of het er geen 2 waren.
en nu ook weer
ik weet nog dat ze toen bij de 1e toen we een 20 weken echo kregen dat iemand al zei van sterkte (dus of ik al ging bevallen ( was ook savonds namel-ijk)

april mama aafje

jaaaaaa hier nog zo'n oempaloempa!!!!
26 weken zwanger, 30 kg gegroeid, en een meeeega buik. en ja, het is er 1. en nee hij/zij is niet een extra grote beebie. Nee, ik plunder ook niet elke dag de kasten. pfffffff, het kind wil gewoon de ruimte om te spelen. nou, dat heeft ie nu wel.
en wat die dikke kont betreft, die extra isolatie in de winter is wel handig.
ik ben helemaal in vorm, eh rond is ook een vorm he. hihihi.
het ontbreekt sommige mensen nu eenmaal aan tact. Het is het belangrijkste dat we ons er goed bij voelen. ons gesteunt voelen door die mensen die er voor ons toe doen.
we zwangeren gewoon nog effe door. En er is nu meer van mij om van te houden, zucht, zwijmel.

knuf
smooty

Zou er niet eens meer op ingaan! Je hoeft je helemaal niet te verdedigen tegenover andere mensen, laat ze maar lekker slap lullen. Want dat is het, slap gelul. Gaat toch nergens over.

Eerst was ik te dun, zag ik er "slecht"uit. Kwam ik wel voldoende aan?? Nu heb ik ineens een "te dikke buik". Want ja, ik moet nog 15 weken. Al met al slap gelul en ik glimlach en heb het vervolgens over een ander onderwerp.

Terug
Bovenaan