pfff bijna weekend. Wat is jullie planning?

He, onze meubeltjes worden dinsdag al geleverd. Dat wordt aanpoten van het weekend om het kamertje leeg te krijgen, he kamertje is nu namelijk hobby hok.
Oeh spannend, verder hoop ik dat het mooi weer blijft.

fijn weekend allemaal

liefs nath

Heeey!

Ah lekker dat je al lekker kunt beginnen. Onze spulletjes komen pas eind juni.... Ik vond het nog iets te vroeg om nu alles al klaar te hebben...

Aangezien ik erg ongeduldig ben, wil ik alles stap voor stap maken en doen en kopen.... dan gaat de tijd ietsiepietsie sneller :D

Dit weekend ga ik eens goed relaxen, beetje poetsen met vriendlief, en zondag is hier in de buurt een soort van baby-jaarmarkt (geboortekaartjes enz...)

Veel plezier allemaal dit weekend!

Liefs

leuk!

Ik ga morgen shoppen voor (zwangerschaps??)kleding. Ik heb nog geen zwangerschapskleding nodig, maar als ik wat leuks zie... Ik heb wat nieuw dingen nodig, en vind het zonde om iets te kopen wat ik misschien al snel niet meer pas...

Verder ga ook ik soppen!! Het is HEERLIJK weer hier! Dus heb vandaag al een en ander gedaan...
We hebben eindelijk eens helemaal geen plannen dit weekend...

Moet ook wel uitrusten, want moet van maandag op dinsdag 24 uur (met 48 leerlingen en paar collega's) op school bivakkeren.. Dus dat zal weinig slapen worden :(

Wij krijgen de babykamer begin juli dan begin dus pas met inrichten.

Ik moet zaterdag en zondag helaas werken :S Jammer met dit mooie weer!!!

Fijn weekend allemaal!!!

Wij krijgen de babykamer begin juli dan begin dus pas met inrichten.

Ik moet zaterdag en zondag helaas werken :S Jammer met dit mooie weer!!!

Fijn weekend allemaal!!!

Heey dames,

Dat ziet er allemaal veel belovend uit.
Ik heb helaas een super druk weekend voor de boeg en moet me in 2en gaan delen.
Me zelf nog wel zo voorgenomen dat ik het rustiger aan zou doen..:(
Aankomende 2 weken ook nog heel druk met werk en prive en dan dan maar is even een rust moment in lassen.

Fijn weekend allemaal.

Wij hebben 2e paasdag de garagebox uitgemest om weer wat meer ruimte te maken voor wat er straks bij moet... (wandelwagen, etc.). Verder is vandaag onze wasdroger geleverd, jippieajee, dus nu kan het wasrek op het toekomstige babykamertje weg en kan ik heerlijk alle was achter elkaar wegwerken!

Dus stiekem toch ook al een beetje orde op zaken aan het stellen, maar het voelt nog te vroeg om al echt aan het kamertje te gaan klussen...

Nou ik heb ook nog even (ben nu 15 weken).

Fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan