pfff bijna weekend. Wat is jullie planning?

Wij hebben 2e paasdag de garagebox uitgemest om weer wat meer ruimte te maken voor wat er straks bij moet... (wandelwagen, etc.). Verder is vandaag onze wasdroger geleverd, jippieajee, dus nu kan het wasrek op het toekomstige babykamertje weg en kan ik heerlijk alle was achter elkaar wegwerken!

Dus stiekem toch ook al een beetje orde op zaken aan het stellen, maar het voelt nog te vroeg om al echt aan het kamertje te gaan klussen...

Nou ik heb ook nog even (ben nu 15 weken).

Fijn weekend allemaal!

@ sens19... Wel rustig aan doen he mama, als het even niet gaat lekker zitten... Zijn dingen belangrijker op dit moment ;)

Ik ga vanmiddag ook soppen, zometeen even bij het plaatselijke baby-winkeltje rondneuzen of de sokjes en kleertjes misschien in een andere volgorde liggen hahaha

veel plezier

hier geen plannen, mannetje aan het werk vandaag en morgen dus ik ben met de kids thuis! tja wat doe je dan zoal!hihi
heb wel een echte luie dag hoor!!! geen puf!

liefs

He meiden, dat klinkt allemaal toch stiekem als voorbereiding voor als die kleine komt. We hebben in ieder geval mooi weer. Ik heb vandaag nog even wat positieshirtjes erbij gekocht. Merk dat ik soms wel 4 dingen aan probeer en dat ik me dan kut voel omdat gewoon mijn oude kleding niet meer lekker zit. love H&M momenteel.
Morgen weer zn lekkere dag. Morgen staat de schuur opruimen in de planning. Enne gisteravond al 6 vuilniszakken met zooi verzameld. Dus ben goed bezig.

Geniet nog een dagje.

liefs

heerlijk.. kamertje is schoon en opgeruimd, en heb nu goed overzicht van wat ik allemaal nog nodig heb. Klinkt zo als heel vee, maar heb echt nog maar weinig nodig :) En dan is mijn man straks ook nog keertje jarig...

Heb ook zwangerschapskleding gekocht. Ben bij miss Etam geweest. Broeken vielen me zwaar tegen. Zat amper model in die ene spijkerbroek die ze hadden. Rest was linnen (ben ik allergisch voor) of driekwarts broek of korter (wat ik nooit draag). Heb uiteindelijk korte spijkerrok gekocht, met superleuk shirt erop met op de buik het plaatje van een baby en de tekst: "let me out!"

Vanmiddag ook nog naar woonboulevard geweest. Mijn man had me voor mijn verjaardag een nieuwe salontafel beloofd (toen we 6 jaar terug gingen samenwonen hadden we alles tweedehands, en we hebben onszelf voorgenomen alles langzamerhand te vervangen), dus die hebben we vandaag besteld... Ben er zo blij mee!! Duurt alleen nog wel even voordat hij er is.. Geduld is een schone zaak zeggen ze :p

Morgen lekker HELEMAAL NIKS doen. Dat is voor het eerst sinds tijden! Heb er nu al zin in :)

heerlijk.. kamertje is schoon en opgeruimd, en heb nu goed overzicht van wat ik allemaal nog nodig heb. Klinkt zo als heel vee, maar heb echt nog maar weinig nodig :) En dan is mijn man straks ook nog keertje jarig...

Heb ook zwangerschapskleding gekocht. Ben bij miss Etam geweest. Broeken vielen me zwaar tegen. Zat amper model in die ene spijkerbroek die ze hadden. Rest was linnen (ben ik allergisch voor) of driekwarts broek of korter (wat ik nooit draag). Heb uiteindelijk korte spijkerrok gekocht, met superleuk shirt erop met op de buik het plaatje van een baby en de tekst: "let me out!"

Vanmiddag ook nog naar woonboulevard geweest. Mijn man had me voor mijn verjaardag een nieuwe salontafel beloofd (toen we 6 jaar terug gingen samenwonen hadden we alles tweedehands, en we hebben onszelf voorgenomen alles langzamerhand te vervangen), dus die hebben we vandaag besteld... Ben er zo blij mee!! Duurt alleen nog wel even voordat hij er is.. Geduld is een schone zaak zeggen ze :p

Morgen lekker HELEMAAL NIKS doen. Dat is voor het eerst sinds tijden! Heb er nu al zin in :)

Terug
Bovenaan