pfff.... de halve tijd weer gebroken nachten....

Hoi meiden,

Ja das heel vervelend als je dat niet gewend bent!!!
Helaas ben ik het al vanaf het begin gewend, maar nu gaat het redelijk moet ik zeggen!!!
Ze krijgt nu tussen 18.30   en 19.00 een flesje en slaapt dan meestal in één ruk door tot 6.00!!!
Niet alle nachten maar het is een begin toch!!!
Wil jullie veel sterkte wensen en vooral een betere nachtrust!!! En die sprongetjes is echt waar dat boek liegt niet telekens als ik denk wat heeft ze toch ff lezen in oei ik groei en je weet het weer, haha!!

Liefs Sandy

Hoi Veerle,

Nee, nee, nee, je bent echt niet de enige! Hier ook zo'n nachtbraker...
Bij ons 'volgt' hij precies de weken van huilen met de sprongetjes uit het boek. Vanaf week 23 is het hier dus ook weer raak. Af en toe een nachtje wel doorslapen, inderdaad, maar meestal: 2-4 keer per nacht eruit! Doe daar een goede verkoudheid bij en dan moet je er 12 keer uit met een nacht voeding...
De enige tip die ik nog niet geprobeerd heb is laten huilen, maar dat kan ik nog steeds niet over mijn hart verkrijgen. Ik denk niet dat hij of wij daar gelukkiger van worden. Dus ik hobbel maar trouw mijn bedje uit. Hopelijk houdt het snel weer op, dit sprongetje zou 4 weken moeten duren dus ik ben al over de helft

Geen goede tips voor jou dus, maar ik voel me je mee!!
Maar misschien dat "verlatingsangst" nu inderdaad bij Quinn een rol gaat spelen? Dat hij voor het eerst echt beseft dat hij alleen in zijn bedje ligt en geen papa of mama ziet?

Veel succes!

Groetjes, Karin

En ook hier is het bal!!! Zou het in de lucht zitten?? Jarno sliep ook vanaf 5 weken door, maar zit nu denk ik ook in een "sprongetje". Komt 's nacht ook 2x de laatste tijd. Heel vermoeiend inderdaad. Hoop dat het snel weer beter gaat. Ook bij jullie allemaal, meiden! Knuffel!!

Lien.

Terug
Bovenaan