Ik ga voor vaccineren en misschien mezelf ook wel. Ik kan dan nooit zeggen had ik maar.....
Die bijwerkingen kunnen volgens de site nooit erger uitpakken dan de gewone griepprik. Ik ken iemand met dat syndroom wat je kan krijgen van de vaccinatie, is dus een uitzondelijk geval, maar daar schrik ik dus niet van terug. Wel van de griep waar je dus idd erg snel aan kan overlijden en dat is dus punt met die griep.
Kinderen onder de 4 jaar hebben überhaupt minder weerstand dan oudere kinderen, dat is omdat ze minder jaren hebben om het op te bouwen.
Ik heb de nodige uurtjes in het lezen over de griep en de vaccinatie zitten. Mijn conclusie is dat de wetenschappers OOK niet weten waarom die griep ZO uitpakt bij sommige mensen zonder medische problemen.
Ik ben wel gerust op de vaccinatie, net zoals bij de gewone griepprik is het een "dood" "mengsel" waar je lichaam aangezet wordt het te bestrijden om zo op te slaan in je databank. Zodra dat virus in je lichaam komt dat gaat je databank open en zullen de soldaatjes aan het werk gaan....en weten ze precies hoe te reageren want daar gaat het dan om.
Bang ben ik niet maar wel allert en sta paraat. Stuur ook iedereen naar de ha toe hoor, als hier op Vlie die griep uitbreekt hebben we een groot probleem..... dus vandaar ook mijn allertheid samen met de andere bewoners van het eiland natuurlijk.
Liefs Renske