Pfff die Mexicaanse griep is ook wat....

he bah wordt van al die verhalen nog onzekerder Jens hoest ook al een tijdje en heeft koorts en spuugt weer nu door het hoesten Vorige week bij de kinderarts geweest conclusie Rs virus Maar ik blijf er niet gerust op met die akelige griep Maar mij is verteld dat zodra een iemand in het gezin die griep heeft de \rest ook binnen anderhalve dag besmet is
laat ze\ze maar snel inenten.....
vanaf wanneer gaan jullie je kinderen eigenlijk thuis houden van kdv en psz? Ik sta er namelijk sterk over te twijfelen aangzien ze deze maand toch voor het laatst zijn ze er niet meer naartoe te doen

Jakkes, het dochtertje van Harries baas en tegelijkertijd een kindje van het KDV van Hjerre en Elize heeft in het weekend ook stevig de Mexicaanse griep te pakken.... Ze ligt in het ziekenhuis en gelukkig waren de laatste berichten positief en mag ze snel naar huis, maar toch.
Ook ik krijg enorm de kriebels.....
Ik weet ook nog niet wat ik wil eventueel voor straks, vaccineren ( de kinderen) of niet....

Groetjes Hanneke

Wat een onzekerheid allemaal. Inmiddels hoop ik bijna dat we het binnenkort gewoon krijgen die griep. Dan hebben we het maar gehad want ik word er helemaal nerveus van. En geef daar vooral de media de schuld van!!!

Sprak gisteren een kinderarts en die bevestigde dat ook. Ze vertelde dat mensen met de kinderen die een beetje koorts hebben, al uit voorzorg naar het ziekenhuis gaan en moeten daar vervolgens uren wachten tot ze aan de beurt zijn... op de griepolie. De echt extreme gevallen moet zij er tussen uit zien te pikken en de rest hoort gewoon thuis in bed! Ze zegt dat je echt op je moedergevoel kan vertrouwen bij deze griep.

Over vaccineren heb ik nu zoveel gekke dingen gelezen dat ik daar ook nerveus van word. Maar vergeef je het jezelf als... is dan de vraag.
In onze omgeving zijn al zoveel mensen ziek of ziek geweest dat het niet lang meer kan duren of het bereikt mijn gezin ook, denk ik. Ik hoop maar op een milde griep en zal waakzaam zijn als een van mijn kinderen hoge koorts krijgt.

Sterkte allemaal!

Ik denk dat het nieuws over de vaccinaties allemaal erg overtrokken wordt.
Heb nu in drie serieuze tv programma;s bekwame mensen aan het woord gehoord
Kinderarts, viruloog en nog een hoogleraar.
Zij geven aan dat het niet anders is dan een andere vaccinatie. Zeggen ook dat de media iedereen gek maakt en dat zij daar bezorgd van worden. Ze zijn bang dat door de hype rond de vaccinaties mensen niet gaan vaccineren en dat ze vergeten dat zo'n vaccinatie is om juist erger te doen voorkomen.
Ze vaccineren niet zomaar!

De griep doet erger kwaad dan de vaccinatie zeggen ze.

Dus als ze besluiten te vaccineren, doen wij het bij de kinderen.

Ben zelf wel erg nerveus hoor.
Vind het inderdaad doodeng.
Je kinderen...pppffff....daar wil je niks mee...en bij onszelf ook niet trouwens.
Hier in noordholland begint het pas net, dus de grote griep moet hier nog komen.
Hou inderdaad iedereen erg in de gaten..

maar het geeft wel veel stress ja...

groetjes pascal

nou ik vind het ook doodeng allemaal. Jamie is al zo vatbaar overal voor. Zondagavond ineens 39 gr. koorts ook hij snottert al een tijdje. Ik maak me dan ook echt zorgen hoor. Ik vermeijd ook hele drukke plaatsen met hem en nu hij niet lekekr is slaapt hij lekker bij ons in bed. Kan ik hem goed in de gaten houden.

Dat vaccineren weet ik nog zo net niet. Ze weten gewoon nog niet wat de lange termijn bijwerkingen zijn. En Jamie had al zo'n last van de overige entingen. Ik twijfel nog.

Groetjes natasja

Meike reageerde ook altijd heftig op inentingen maar gister de griepprik gehad en niks aan de had.

kan ook door de antibiotica komen maar volgende week gaan we ook voor de mexicaanse voor haar. Ik durf met haar niets aan te zien.

Isa niet en wij ook iet tenzij ze voor kinderen anders besluiten doen we het ook voor isa.

Groet Renske

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en heb gelijk gevraagd over de inentingen.
Ze benadrukte het toch om het vooral te doen.
Het is een dood vaccin en het enige wat kan gebeuren is dat het niet werkt bij de kindjes.
Dat ze dus geen afweerstoffen ertegen maken.
Maar voor de rest was er niets aan de hand met het vaccin.
Het is bijna een gewone griepprik.

Dus ik ben toch overtuigd en ik ga het wel doen.

Terug
Bovenaan