pfff, emotioneel en gestresst...

hey hoi
ik merk erook wel wat van.
vervelend hoor als je denk dat iets niet op tijd bijna gaat lukken.
ik loop bijna te stressen in verband dat we al verhuisd zouden zijn. en momenteel ligt de bouw van huurhuizen stil. hoor niks van de woningbouw. en wil zo graag alles daar af hebben en verhuisd zijn voor de kleine geboren is. wel hebben ze afgelopen week de stoep en parkeerplekken gemaakt, maar ja dat gaat waarschijnlijk van de gemeente uit.
en zo frustrerend ik weet ze hoeven alleen maar de keuken te plaatsen en cv boven en een houten schuurtje grrrrrrrrr. als ze de keuken geven kan me man die ook wel plaatsen. gelukkig aankomend weekend even lekker een weekje naar me ouders.
en hoop dan toch echt dat ze beginnen met het afmaken. ik kan nu ook sneller huilen. komt ook van minder slaap laatst 3 uur lang wakker geweest. me dochter hoge koorts en vannacht was ze even wakker ervan. sorry heb ook even hier me verhaal gedumpt.
ik denk dat het bij jullie ook wel op tijd af komt.
je kunt anders ook zien van je dochter dat zij er een leuke cadeau kamer voor terug krijgt. misschien klinkt het dan niet zo erg. want denk dat je dochtertje uit eindelijk ook wel leuk vind een andere kamertje :)
groetjes marielle
en hopen dat je toch nog plezier beleeft aan de kamers maken.

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Op donderdag kwam er opeens hulp uit onverwachte hoek en nu is er echt een start gemaakt met de bouw van de kamer. Ze hebben zo hard gewerkt. Vandaag een rustdag en dan nog twee weekenden waarin er gezaagd getimmerd etc kan worden. ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu hebben we toch nog een flinke start kunnen maken met de kamer. verven, lakken etc kan ik ook als mijn man er even uit ligt. Dit zal w.s. max 2 weken zijn. De ingreep is niet groot, hij moet de tijd nemen om ervan te herstellen.
Nog maals bedankt voor jullie lieve steun. Dat voelt echt goed.

lieve groetjes

Terug
Bovenaan