pfff even iets kweid hoor

hallo mama,s
hoe is het met jullie en de zwangerschap .
nou bij mij zoo als de meesten al weeten niet zoo heel goed ik moed ook even van me afschijfen anders hou ik het niet meer vol . ben nu 20 weeken en vanaf 9 weeken zwangerschap begon de elende ik had bloed verlies . dus doodsbang dacht ja hoor weer een miskraam maar gelukig kon gelijk terecht en ze hebben een echo gemaakt en alles zag dr goed uit hartje klopte mooi maar wat zagen ze een hematoom . ze zijden tegen mij dat ik nog wel even zal bloeden en dat daarna oud bloed kwam en dan was het warschijnelijk weg . nou zo gezecht zo gedaan ik wachten en bloeden en nog eens wachten maar het ging maar niet weg en de bloeding stopte ook niet . met 11 weeken weer een vlinke bloeding heb ik het echt over handoeken vol bleef maar stroomen dus hup ik weer naar het ziekenhuis en weer een echo gehad de kleine was nog heelemaal oke maar die bloeding was zelfs nog grooter geworden ik wert weer naar huis gestuurt met de gedachten dat het alle kante op kon gaan en een groote riezieko had op een miskraam pff heb ik weer dacht ik dus doodsbang ben ik weer naar huis heen gegaan en maar weer afloopen wachten de bloeding stopte maar niet zoo ben ik weeken lang verde gegaan ziekenhuis in ziekenhuis uit tot vorige week donderdag ik liep weer tottaal leeg en ik had geen enegie meer dus hup dat weer naar het ziekenhuis ik dacht ag ze zouden me wel weer trug stuuren naar huis want ze deeden niks anders maar nee 1 maal daar aan gekomen gelijk een echo gehad en de artsen schroken heel erg van de bloed spoor die ik achter liet ik dacht echt nou nu is het gebuurt de dokter zij tegen mij meid dit wat je hebt kan zo niet langer en we neemen je op zo gezecht zo gedaan lekker een invus in de arm waar ze ook nog eens zupper lang over de om hem er in te priken en wert om half 2 snachs naar de saal gebracht de volgende ochtent kreeg ik weer een echo en wat zagen ze nu geen 1 geen 2 maar 3 hematoomen pffffff ik heb tot ermet gisteren plat moeten lichen in het ziekenhuis en nu op het moment gaat het weer goed de bloeding is weer iets rustige maar vandaag weer een 20 weeken echo gehad en die zag er opzich goed uit met onse kleine meid is alles goed alleen de bloeding zit er nog steeds houd maar niet op ik moed ook gelijk weer komen zo dra ik weer helde rood bloed verliest en dan lich ik weer in het ziekenhuis pffffffff ben nu op de helft maar ben het echt zat zoo wou ik toch echt niet zwanger zijn en dan ook nog in de achterhoop hebben dat ik elk moment kan bevalen zo lang die bloeding er zit .
dus nu maar weer afwachten
sorry maar moest het even van me afschijfen
en ik zeg wel tegen iedereen mocht je een bloeding hebben laat het na kijken en neem je rust doe geen gekke dingen want je ziet wel weer het kan goed gaan maar ook minder goed

liefssss van mandy
 
poeh poeh wat een verhaal ik zou zeggen plat blijven liggen als het kan en zo de rest van je zwangerschap door gaan in de hoop dat de kleine blijft zitten , het is wel niet leuk maar je doet het voor een goed doel .
heel veel sterkte ,
liefs evelien
 
Terug
Bovenaan