pfff even iets kweid hoor

Jeetje wat een verhaal. Ik schrik hier behoorlijk van. Ik wil je alle sterkte toewensen, en we hopen op een goed einde voor jou en je dochtertje.

Groetjes Miranda
 
hallo dames
maar even weer een berichtje van mij ik heb veel plat geleegen dus weinig tijd gehad om op de pc te zitten het gaat nu redelijk goed maar ja met in mijn achterhooft dat het elk moment weer mis kan gaan heb je he met 3 ( hematoomen ) vind het zoo raar waar komen die dingen vandaan niemand kan me dr echt duidelijkhijd in geefen ze vinden het zelf ook heel vreemt het komt wel vaaker voor maar dan heb je dr 1 die even een poosje bloed en dan weer stopt of zelfs vanzelf weg gaat nou wou dat het zoo was :( . ik heb gisteren een 3d 4d echo laaten maaken van ons kleine meissie en dat was heele maal geweldig om te zien ik was best heel erg geraakt vind het heel moeilijk om van bepaalde dingen te genieten . om dat ik oo zoo bang ben dat het toch nog mis gaat . als ik dan weer zoo me kleine meisje zie in de buik en voel dan bloei ik wel weer een beetje op maar het is wel moeilijk . het worden zo bie zo nog 10 heele lange weeken voor me

liefss van mandy
 
Terug
Bovenaan