pfff even m'n 'ei' kwijt

Ook wij zitten in ronde 7 en herken ongeveer ALLES aan wat jullie vertellen over balen, onzekerheid, anderen die meteen zwanger zijn, die vreselijke wachttijd na ei en lastige ovulatietesten. Heb deze maand voor het eerst echt een positieve ovulatietest gehad. Was er heel blij mee, maar vooral deze maand heb ik heel veel moeite met de teleurstelling van afgelopen maanden. 29 juli is mijn nod. Duim voor jullie en hoop dat het snel raak is, voor ons allemaal!
Liefs

o ja, wij gaan ook voor ons eerste kindje! En dat klussen.. met moeite deze maand iedere dag gedaan vlak voor m'n ei en twee agen erna. Niet omdat we geen zin hadden, maar zooo schraal geworden, haha! Zijn zoveel ook niet gewend hier...  haha!

Hallo,

Welkom Milla, Rose. Mijn NOD is op 28 juli dus we liggen gelijk.
Gezellig :) Ikzelf zit nu in ronde 5. Dit is de eerste maand dat ik een ovulatietest
deed en ik had direct resultaat. Ik had me eigenlijk voorgenomen om daar pas na 6 maanden mee te beginnen omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn. Maar dat lukt toch niet helemaal..
Ik zie ook overal, echt overal zwangere vrouwen of jonge moeders of vaders met kleine baby's.. Dan smelt ik weg en denk ik, waarom wij niet?
Ik weet, we zijn nog niet zo heel lang bezig.. Maar toch, ik had indd verwacht dat het sneller raak zou zijn.

Doosje, geeft niets hoor. Ik heb het ook vaak zo druk dat ik wel s geen tijd heb om te reageren. Nou ben ik even kwijt wat ik allemaal zeggen wilde dus ik ben zo terug...

....daar ben ik weer :)

Wij klussen indd rond de tijd van de ei-sprong ook wat meer. Verder gewoon wanneer we zin hebben. Meestal om de twee of drie dagen. Ik wil inderdaad ook niet van die "gedwongen" sex hebben want dan is de lol er denk ik snel vanaf.
Maar hoe langer je bezig bent hoe meer dat wel gaat gebeuren lijkt me.. Kweet het niet, bij ons is het nog niet zo dat het zeg maar "moet".

Ja, roken schijnt ongezond te zijn voor het zaad. Drinken ook naar het schijnt maar ik ga niet tegen mijn man zeggen dat hij niet af en toe een pilsje mag drinken.
Ikzelf drink ook af en toe een wijntje.
Misschien kun je het s aankaarten bij je vriend? Zeggen dat het slecht is en kijken wat zijn reactie daarop is. Misschien heeft hij dan zelf wel zoiets van, ik stop..
Of is dat geen optie?
Mijn man heeft ook jarenlang gerookt en is van de een op de andere dag ermee gestopt..

Liefs Nancy

hai, mijn nod is ongeveer 3 augustus verwacht ik.. de dag dat we in het vliegtuig stappen  dus hopelijk word ik het niet.

ik heb het er wel eens met hem over gehad dat stoppen met roken, maar hij geeft zelf aan daar niet(nog niet) achter te staan en hij vind dat dat dan toch geen zin heeft. en van mij hoeft het ook niet perse, maar hoe langer het duurt en dan ga ik me afvragen stel dat hij niet rookt zouden we dan al zwanger zijn geweest? ach als het ooit zover gaat komen, dan zal een arts dat ook aangeven zeker? dat hij moet stoppen?

mijn vriend is op het moment wel heel lief, we klussen veel en probeert mij te troosten als ik ff baal van alles,weer iemand in de omgeving zwanger  ja in een keer. pfff tis vreselijk he? wij zitten nu in ronde 8 en zijn 9 maanden bezig.
frustrerend he meiden?? positief blijven ook wij mogen vast eens zwanger worden.

ik had vd week ook een positieve ovulatie test (dacht ik) maar mn temperatuur is nog niet gestegen. volgens mij is de eisprong dan dus nog niet geweest. we wachten het nog even af. . nog 3 daagjes werken en dan heb ik 2 weekjes relaxed vakantie, heerlijk. daar ben ik aan toe!! meiden succes en tot hoors... xxx doosje

He Doosje,

Ik wil je niet ontmoedigen. Maar ik zag laatst op t.v bij babyboom: Daar was ook een man en de kwaliteit van zijn sperma was echt slecht. Hij rookte ook en moest stoppen en daarna is de kwaliteit van zijn sperma heel erg omhoog gegaan. Met 50%  als ik me dat herinner.
Het kan er dus wel degelijk mee te doen hebben. Niet dat het zo hoeft te zijn...   Maar het kan dus wel.

Ik wens je een hele fijne vakantie toe. En tot snel dan weer.

Groetjes,
Nancy

Terug
Bovenaan