hai, mijn nod is ongeveer 3 augustus verwacht ik.. de dag dat we in het vliegtuig stappen dus hopelijk word ik het niet.
ik heb het er wel eens met hem over gehad dat stoppen met roken, maar hij geeft zelf aan daar niet(nog niet) achter te staan en hij vind dat dat dan toch geen zin heeft. en van mij hoeft het ook niet perse, maar hoe langer het duurt en dan ga ik me afvragen stel dat hij niet rookt zouden we dan al zwanger zijn geweest? ach als het ooit zover gaat komen, dan zal een arts dat ook aangeven zeker? dat hij moet stoppen?
mijn vriend is op het moment wel heel lief, we klussen veel en probeert mij te troosten als ik ff baal van alles,weer iemand in de omgeving zwanger ja in een keer. pfff tis vreselijk he? wij zitten nu in ronde 8 en zijn 9 maanden bezig.
frustrerend he meiden?? positief blijven ook wij mogen vast eens zwanger worden.
ik had vd week ook een positieve ovulatie test (dacht ik) maar mn temperatuur is nog niet gestegen. volgens mij is de eisprong dan dus nog niet geweest. we wachten het nog even af. . nog 3 daagjes werken en dan heb ik 2 weekjes relaxed vakantie, heerlijk. daar ben ik aan toe!! meiden succes en tot hoors... xxx doosje