Pfff heel zieke (water)pokken-kind

Hoi Irene,

Wat verevelend is dat he als je kleintje zo ziek is.
Ik wilde je ook de tip geven van de zemelen.
Als je dit een paar keer per dag doet werkt het echt snel.

Gr Lique

hoi hoi,

Een lange nacht achter de rug. Tussen 1.00-2.30 en 5.30-8.00u ff mijn ogen kunnen sluiten. Verder alleen maar aan het smeren geweest. Ze had zo'n jeuk, lag haarzelf in de weg en wist van ellende niet wat ze moest doen.
Nou ik op gegeven moment ook niet. Dus iedere keer smeren, smeren, smeren.
Vanmorgen weer in badje met zemelen gezet, maar daar had ze last van. Snel er weer uit. Het jeukt niet alleen, het gaat nu ook zeer doen.
Ze is iets levendiger, ook al eet ze nog niet.
Zo weer lekker slapen en mama ook!
Overigens vermenigvuldigen ze zich nog steeds....

Liefs Irene

hoi irene,
zo he wat ziet ze eruit!!! dat is wel een hele erge mate van waterpokken! maar goed fijn dat de zalf helpt!! en dat ze er zelf om vraagt.
Mijn man heeft op zn voorhoofd ook een litteken van de waterpokken. dat ziet er niet zo mooi uit dus dat zou jammer zijn als ze wel krabde maar gelukkig is ze zo groot dat ze het begrijpt!

ik doe kelwin eigenlijk al vanaf heel jonge leeftijd in een bad met zemelenbad (van de DA) dat is vloeibare zeep die je in het badje kan doen.. ik heb dit omdat hij altijd al een droge huid had en ik altijd veel moest smeren.. nu is dat gelukkig minder maar het helpt nog steeds erg goed tegen de droge huid die hij af en toe nog heeft! dus ik vind het geweldig spul! misschien als straks de blaasjes beetje weg zijn en je daarmee de wondjes goed kan schoonmaken als het gaat etteren.

nou heel veel sterkte en beterschap met je kleine grote meid!!!

Liefs, Christien

Hoi Irene,

Ik weet niet hoe je dat met die zemelen doet maar je moet ze in een washandje doen en dan dichtknopen.
Dan komen ze niet in direct kontakt met de blaasjes/pokken

Gr Lique

Hoi Irene,

Ik weet niet hoe je dat met die zemelen doet maar je moet ze in een washandje doen en dan dichtknopen.
Dan komen ze niet in direct kontakt met de blaasjes/pokken

Gr Lique

Hoi Lique,

Zo doe ik het ook, maar bedankt voor de tip! Ze vind het wel weer fijn om dat washandje (inmiddels nat) dan tegen haar jeukpokken te houden.
Ik moet zeggen dat ze vanmiddag alweer war speelt en weer af en toe kan lachen.
Ze heeft ook minder jeuk, meeste blaasjes zijn nu opgedroogd. Hopelijk slaapt ze vannacht wat beter.
Bedankt allemaal, ik werd echt ff wanhopig van mijn hoopje ellende. Ik vind en vond het zo zielig.

Liefs Irene

Ben blij te lezen dat het weer een klein beetje de goede kant op gaat met je kleine meid.
Hopelijk vannacht lekker slapen knapt ze dan misschien ook alweer lekker van op.

Gr Lique

Terug
Bovenaan