Pfff houdt het dan nooit op?

Ben het echt ff zat!

Vorige week vrijdag ben ik hele avond met Myrthe bezig geweest, uiteindelijk gaf ze aan dat dr oortje zeer deed, dus zetpil erin en eindelijk sliep ze.
Bleef wel heel weekend aan dr oortjes zitten, maar ze gaf niks meer aan, dus ik liet het erbij.
Woensdag kreeg ze koorts, dus donderdag toch maar even langs ha. Die gaf aan dat Myrthe oorontsteking heeft gehad (dus toch) maar dat verklaarde haar koorts nu niet.
Woensdag, donderdag, vrijdag hele dag koorts gehad. Wel spelen en redelijk vrolijk, maar dat kon zo omdraaien in huilen en zeuren. Echt jantje huilt, jantje lacht idee.
Gister overdag geen koorts (hehe eindelijk) 's avonds wel en het leek alsof ze hele lichte uitslag kreeg op dr buik. Ja kan er ook nog wel bij.
Vanmorgen zag je het bijna niet.
Vanavond tijdens eten doe ik dr mouw omhoog, hele vuurrode plekken op dr arm. Verder geïnspecteerd en die vlekken heeft ze op dr armen, been, billen.
Dus maar ff lekker in dr nakie rond laten lopen, dat is wel het lekkerste.
Die vlekken lijken net 1e graads brandwonden, net zo vuurrood en warm. En natuurlijk dan die lichte vlekjes op haar borst.
Ik ben vergeten haar te tempen voordat ze in bad ging (jaja dom) en na dr badje had ze 38,3 gr. Maar dat ik nu niet echt betrouwbaar. Al met al dus al 1,5 week aan het tobben met haar gezondheid!!

En als dat alles is, nee manlief kan ik momenteel ook wel wat. Donderdag hele discussie dat hij (natuurlijk) geen vrij kon nemen voor haar, maar ja ik was nog geen 3 weken geleden ook al thuis omdat ze ziek was, ik moest ook naar mijn werk. Of ik haar niet met zetpil in naar kdv kon sturen. Ja hallo, het is geen project die je afschuift naar een collega!
Na veel gesteggel ben ik 's morgens thuis gebleven, is ze 2 uurtjes bij mn vriendin geweest en daarna was hij thuis.
Het woord opruimen komt niet voor in zijn woordenboek, ben hele dag al rotzooi aan het opruimen, hij was lekker handballen. Myrthe kon niks hebben vandaag, laat staan zelf spelen. Dus die liep zeurend en huilend achter me aan.
GRRRRRRR was het echt ff beu. En ja manlief er wel op aangesproken, maar dat doe ik nu al zo'n 8 jaar, het helpt ff en dan houdt het weer op.

Zo ff mijn ei kwijt, dat lucht al enorm op.
Bedankt voor het lezen.

Liefs Irene

Grrr das balen zeg!!!
Die vlekken is dat niet de zesde ziekte dan ofzo??
Wat sneu toch als die kleintjes niet fit zijn he. Hopelijk voelt ze zich snel beter.
Ik zou dr ook niet met zetpil weggebracht hebben, helaas gebeurd dat heel veel.... Soms kunnen mensen misschien niet anders maar dit was idd een betere oplossing. Jammer dat manlief niet wat meer meehielp.
Sterkte daar!!

Hoi,
Kan me voorstellen dat je ff moet klagen, heb zelf de 6e ziekte (of 5e, weet het verschil niet eens) nog niet meegemaakt maar weet wel dat daar vlekken bij horen. Misschien kan je het googelen???
Vervelend dat je er wat dat betreft alleen voor staat.
Sorry, heb daar geen tips voor, alleen; praten, praten en praten! Maar ja, dat doe je al. In ieder geval, sterkte en beterschap voor Myrthe

Groetjes,

Hoi Irene,
Zoals jij het beschrijft lijkt het inderdaad op de 6e ziekte. Dan krijgen ze eerste hoge koortsen een aantal dagen en als je net denkt dat ze beter zijn komt de uitslag. Dit heeft mijn oudste ook gehad, en hij was toen van de koorts erg ziek. De uitslag was na een paar dagen weer weg.
Bij de vijfde ziekte komt de uitslag gelijk al te voorschijn.
Beterschap!
Groetjes, Noor

hoi hoi...vervelend dat je al zolang aan het tobben bent met myrthe...hoe gaat het nu met haar?Nicky is nu ook al een week ziek..verkouden,koorst heeft ze ook gehad,hangerig,huilerig,dwars..ppfff.Ik hoop dat ze snel opknapt,voor haar verjaardag..liefs,karin

Hey lieverd,

Het is die arme meid ook niet gegunt he. Ik zou toch weer even naar de huisarts gaan als ik jou was. Ik hoop zo dat dat gekwakkel met haar een keer afgelopen is!

Wat mannen betreft...... helaas ken ik het maar al te goed.... Klinkt misschien heel stom en is ook absoluut niet om het niet-omruim-gedrag van Rob goed te praten, maar mannen zien het vaak niet. Geloof me ik heb ook al ruim 8 jaar strijd hierover. We hebben heel wat discussies hierover gevoerd en ik heb verschillende methodes toegepast.... bijvoorbeeld door een poosje zelf ook niet op te ruimen..... maar op een gegeven moment heb ik me erbij neer gelegd. Ik snap ook echt niet waarom hij niet ziet dat er opgeruimd moet worden, maar hij ziet het echt niet. Het is niet dat ie het niet wil zien. Ik heb al een aantal boeken gelezen over mannen. Hahaha! Dus ik heb geleerd dat ik me er maar bij neer moet leggen. Moeilijk, maar het scheelt een hoop ruzie. Nadeel is dat ik veel moet opruimen..... Af en toe geef ik hem opdrachten en dat doet ie dan ook. Maar ik moet echt aangeven wat hij moet doen. Misschien wil je dit helemaal niet horen hoor, maar ik denk ik schrijf het toch maar op.... laat Rob het niet lezen, want dan gebruikt ie het juist als excuus en dat moet je ook weer niet hebben. Je kan het het beste stilzwijgend maar proberen te accepteren... hahaha!
Succes ermee in ieder geval.

Geef Myrthe een dikke kus van ons en geef Rob een schop onder z'n kont!

Hoi Irene,
kan me voorstellen dat je het even hebt gehad. Het is voor jou niet fijn en voor Myrthe zelf ook niet. Minoux heeft ook een tijdje zitten tobben met d'r gezondheid...dan weer nachten wakker vanwege hoesten, toen snotverkouden, dan weer koorts, daarna een week niet eten... tussendoor ik zelf en man ook nog ziek.
Op dat soort momenten is het pittig.
Wat betreft "de mannen"...ik heb gelukkig wel een vent die redelijk van de opruim is. Nou ja...op sommige vlakken dan. Maar ook zeker ook wel eens discussies hoor. Het is echt waar...mannen zien dingen gewoon anders en soms zien ze dingen gewoon niet. Soms even d'r op attent maken en hopen dat ze het begrijpen.
Hopelijk gaat het snel wat beter! Succes!

Groetjes, Bianca

Dé tip: geef een opdracht..... als je gaat wachten tot ze dingen zelf doen, kun je soms lang wachten haha. En zeg nou (eerlijk) zelf: zijn wij ook af en toe niet wat té opruimerig haha... stiekem vind ik dat een man vaak we gelijk heeft hierin, maar ja... diep van binnen zit toch die opruim- en schoonmaakdrang whaha

Terug
Bovenaan