Pfff houdt het dan nooit op?

@ Trudi,
Het is nog erger! Rob gebruikt het al als excuus haha. Hij ziet het niet, ook met zoeken en het ligt voor zijn neus ziet hij het niet. En weet je wat hij dan zegt?
Mannen zijn jagers, die zien dat niet! GRRRR daar sta je dan met je goed gedrag.
Vragen helpt hier niet altijd. En als hij opruimt, verplaatst hij alleen het probleem. Ik snap ook wel dat hij veel werkt en druk heeft, maar hallo, ik ook hoor!

Heb huisarts gesproken, die denkt dat uitslag bij de koorts hoort. Gebeurt namelijk vaker zei hij. De rare rode vlekken zijn overigens weer weg, gelukkig.
Helemaal haarzelf is ze nog niet. Ze heeft de hele morgen naar Elmo's wereld en Kabouter Plop gekeken. En dat terwijl ze nooit de rust vind om op haar billen tv te kijken haha.
Zo kon ik lekker strijken (jippie)
Ze had nu net geen koorts, hopelijk gaan we nu de goede kant op.
Vrijdag zou ze bij oma gaan logeren en wij uit eten, en dan moet ze weer beter zijn hoor!!!!!!

Liefs Irene

hey irene,
gelukkig dat het weer wat beter gaat met myrthe.. idd. het lijkt wel de 6e ziekte te zijn geweest.. maarja.. als ze maar weer op knapt..
en vrijdag weer beter zijn Myrthe!!! haha

wat mannen betreft.. dat ie hier ook wel zo.. alleen zit hij soms te zeuren dat het zon rommel is!!! ik moet zeggen dat ik niet zon super opgeruimd type ben.. haha....terwijl ik elke keer opruim want kelwin haalt natuurlijk alles overhoop.. maar ik heb er soms gewoon zelf geen zin in dan denk ik.. pfff... alweer opruimen...zucht.. maarja het hoort bij het huishouden he .. maar zelf opruimen nee hoor... ik moet zeggen hij doet uit zichzelf bijv. wel de vaatwasser leegruimen en de tafel bijv. afruimen.. maar vergeet dan een doekje over de tafel te halen.. hihi...en ja ik geef hem soms ook wel eens een opdracht.. maarja... hij werkt wel veel meer als mij dus dan denk ik ach.. ik ruim het wel weer op..
en zo blijf je bezig!!

suces!
Liefs, Christien

Hoi Irene,

Arme Myrthe (en arme mama...)
Hoe is het nu met haar?
Ik hoop voor je dat de uitslag snel wegtrekt en dat ze dan weer lekker haar eigen vrolijke zelf word, een ziek meisje is zooooo zielig!

En wat Rob betreft: ach ja, die discussies hebben we hier ook al ruim 5 jaar.
Opruimen doet ie gewoon niet, tenzij ik het vraag (lees: opdraag ;-))
Stefa zal nooit iets uit zijn eigen doen en we hebben er vaak discussies en ook ruzie over gehad, maar ik probeer me erbij neer te leggen en hem dus inderdaad soms van de bank af te krijgen door hem een opdracht te geven.
Qua werk hebben we geen problemen, aangezien ik thuis ben, als ze ziek is hebben we geen
probleem.
Het opletten op Isabelle is hier ook een heikel punt, ik moet hem echt vragen goed haar te letten wanneer ik met mijn taarten bezig ben.
Wanneer de babyfoon naast hem staat op de bank en ze huilt, reageert ie vaak gewoon niet. Daar kan ik me ook erg druk over maken.
Hij zal nooit uit zijn eigen Isabelle in bad doen of wassen, ook de luier verschonen uit zijn eigen is hier not done.

Weet je wat het vreemde is?
Gisteren was ik niet lekker en lag voor pampus op de bank, dan kan ie ineens heel goed op Isabelle letten en corrigeren... en toen bedacht ik ineens (heel slecht) als ik nou eens vaker "ziek" ben in het weekend? Erg toch!
Ik heb het maar niet gezegd....

Nou, succes met je dwarse kerel, wees gerust dat je niet de enige bent en als je je gal wilt spuwen: lekker doen, hetzij hier op het forum, hetzij per telefoon.

Liefs en dikke kussen Monica

hoihoi,
jeetje wat vervelend zeg, hoop dat ze snel weer opknapt, zowel voor haar als voor jou.
ben blij dat elounda over het algemeen niet zo veel ziek is (op veel verkouden na dan pffff) (wel ff afkloppen nu hihi)

en tja wat die mannen betrefd, ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden. ik heb hier ook een huishoudkneus pfff. heb het een beetje opgegeven maar het blijft mega irritant. een opdracht geven helpt hier een beetje (bevel geven hihi), maar zelf zien homaar.
en als ie dan eens stofzuigd, springt het vuil hier ook vaak opzij als hij eraan komt hahaha sorry hoor, maar anders kan ik het ff niet zeggen. maar goed mannen zijn en blijven mannen (op enkele uitgezonderd) maar het blijft vervelend.
ik hier eens een tijdje zijn was niet gedaan hihi tja had ie op een gegeven moment geen schone shirts meer. heeft even geholpen maar niet lang.

succes
dikke kus linda

Irene, jullie hebben het niet getroffen met ziekten bij jullie kleine meisje! Wat naar dat ze al weer een tijdje aan het sukkelen is. Hoe is het nu? Koorts weg? Vlekjes weg? Het wordt echt enorm tijd dat er ZON en warmte komt, kortom: lente!! Dat zal Myrthe goed doen! Maar tot die tijd is het wel even afzien. Ik heb er misschien overheen gelezen, maar krijgt Myrthe nou buisjes? Daar was toch sprake van?
Ik kan hier een beetje meesteunen i.v.m. onze oudste dochter (8jr). Ook veel verkouden, net weer een oorpoliepje weggehaald, het ging eventjes goed, en nu ook weer veel snot, oren dicht (ze hoort bijna niets!) en dichte neus. Woensdag (zucht, weer eens) met haar naar de KNO-arts.
Ik heb haar een lange tijd geen melkproducten gegeven, omdat het leek dat het dan weer beter gaat. Nu heb ik dat weer laten varen, en - toeval of niet - prompt begint het gesnotter weer. Dus maar weer even koemelkarm eten/drinken voor haar.

Wat een gedoe he, die discussies over wie er vrij kan/mag/moet nemen als je kind ziek is. Ik kan me er van alles bij voorstellen, want indertijd (toen ik nog werkte) baalde ik ook altijd zo van die discussies. Allebei een belangrijke vergadering, tja, wie neemt er dan vrij? (meestal mama dus). Blllll..... dat ik ook 1 van de redenen geweest waarom ik ben gestopt met werken. Het gaf onwijs veel rust op dat vlak, dat snap je wel.

Nou, sterkte met de kleine meid, en hoop dat ze snel weer virus- of bacterievrij is!!! Nog een geluk dat ze zo goed slaapt (toch?)!!

wat naar zeg dat myrthe zo blijft tobben met d'r gezondheid
ben blij dat karlijns ingreep goed geholpen heeft en ze eigenlijk nergens meer last van heeft gehad op een lichte neusverkoudheid op zit moment

en wat mannen betreft : ik heb het getroffen
als ik een dag niet zuig of de vaatwasser niet doe dan doet hij het
ik ben niet zo'n poetsmiep hahaha vind t vreselijk
hij is juist wel van de poets
hij ziet de rommeltjes eerder als ik
heel handig

je mag m wel een x lenen

maar kind in bad,aankleden enz doet ie amper
luier verschonen doet ie wel uit zichzelf bij karlijn
naar floor kijkt ie amper om laat staan dattie haar uit zichzelf verschoond, uit bed haalt of aankleed

Hoi hoi,

Het lijkt erop dat we ergste achter de rug hebben. Gister eindelijk geen koorts meer en vandaag waren alle vlekjes weg.
Nu nog even weer helemaal haarzelf worden, wat vaak hooguit 2 dagen duurt. Dan hebben we het weer gehad!

@Hannah, ja Myrthe krijgt inderdaad buisjes. Ze gaan gelijk kijken of haar neusamandel weer terug gegroeid is, dan halen ze die ook weer weg.

Ik ben inmiddels op de alternatieve geneestoer gegaan. Tot nu toe helpt het nog niet veel, heb sinds dit weekend ander middeltje gehad, dus we wachten weer even in spanning af.
Dat van de koemelk is ook nog een optie, ook al is ze negatief erop getest.

@ Maurilla, ja wil hem wel lenen hoor :) Is hij ook handig in klussen? Want manlief is begonnen aan een inloopkast en zolder, maar nu vind je overal gereedschap en niks is af. Sterker het is nog meer een rommel. En dan terwijl hij in oktober is begonnen!~Dus als hij dat kan :) Hihi
Manlief is goed in belastingaangifte, kan hij jullie helpen? Hahahaha lijkt wel jouw man, mijn man ipv jouw vrouw mijn vrouw.

Ach ik ben wel blij met mijn mannetje hoor. Ik werd er alleen even enorm gefrustreerd van zijn rotzooi.
Vrijdag lekker samen uit eten, dan hebben we weer helemaal tijd voor elkaar.

Irene, ik hoop dat de buisjes (en evt opnieuw neusamandel eruit) Myrthe een zetje in de goede richting kan geven. En hoop natuurlijk vooral dat ze er uiteindelijk overheen groeit, zoals veel kinderen met oor- of verkoudheidsproblemen.
Jara is trouwens ook nooit positief getest op koemelk hoor, zelfs het zusje eronder niet, terwijl die echt enorm veel eczeem van koemelk kreeg! Maar vaak probeer je van alles om een beetje een oorzaak te vinden....

Enne.... geniet vrijdag heerlijk van het samen uit eten, goed dat je tijd neemt voor/met elkaar!!

Terug
Bovenaan