pfff !! last van veel harde buiken.

hoi meiden,
heb de laatste paar dagen heel veel harde buiken en s nachts ook zo erg dat ik er wakker van word ,wie heeft dit ook ?
heb dit bij mijn vorige zwangerschappen niet meegemaakt,zal het dan toch gauw beginnen?
gr

Hoi cinderella ik heb het 3 weken geleden gehad een week lang.
Mijn gyn vertelde dat dit voorwerk is, want ik had niet te veel gedaan (doe eerder te weinig hahaha)
maar inmiddels weet ik dat het niets te zeggen heeft, morgen 40 weken en ze maakt nog geen aanstalten

afwachten dus......

Hoi,

ik heb er soms last van! Met name als ik erg druk ben geweest. Ook 's nachts heb ik het weleens. Ik ga dan mijn kruik opwarmen en dan trekt
het meestal snel weer weg. Hopelijk heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht.

En als het echt heel erg is gewoon je verloskundige bellen.

Xxx

Heb er ook vaak last van, idd als ik teveel heb gedaan. Warme (hete) douche werkt voor mij.
Ook diep inademen door je neus, naar je buik en dan weer uitademen ( diepe buik ademhaling) zorgt dat ie iets ontspant.
Sterkte.

Hier nog eentje die er last van heeft, zet alleen niet door.Zo frustrerend.Ik denk dat ik ook wel over de 40 weken heen ga.. maar geen ramp ik hou het nog wel ff vol.Heb alleen heel veel last van maagzuur, zo erg dat ik volgens mijn vriend chaggie doe tegen hem.Klopt wel hoor.Ik ben die buik gewoon super zat.
Sterkte.
xxx nice

Hee Nice,

ik heb ook last van maagzuur, ik heb op advies van de dokter rennies gekocht en ze helpen goed!
Kan je zonder problemen gebruiken.

Meiden succes met de laatste loodjes, we kunnen het!!

hier een mama die zich telkens beter gaat voelen.... hoe verder hoe lekkerder. alleen ongeduldig hahaha
energie goed verdeeld, geen last van bekken, banden of wat dan ook alleen dat maagzuur inderdaad, en langzame darmen :-(

maar graviscon helpt hier super, hoofdeind iets omhoog en ik kom er wel doorheen....

idd baby09 WE KUNNEN HET

idd ik mag ook niet klagen heb ook geen last van bekken-bandenpijn alleen harde buiken en zuurbrand en idd gaviscon helpt goed alleen vind ik het een vieze drap bah, rennies helpen niet bij mij.
heb bijna alles schoongepoest thuis alleen nog kaartjes schrijven en dan mag ze van mij wel komen haha.
gr

Terug
Bovenaan