pfff !! last van veel harde buiken.

Ha hier ook harde buiken, zie het als voorwerk...
Verder sinds week 30 leef ik al op rennies!! Wordt elke nacht wakker van zuur:( bah maar goed hoort er jij...
Bekken klachten zij er ook...hoop vooral dat het over is als die kleine er is. Maar tja dat zien we wel...
Nog allemaal even volhouden!!

Hier al zeker een week of 3 a 4 veel (pijnlijke) harde buiken. 2 weken geleden werd m'n lichaam daardoor 'uitgeput' verklaard. Inmiddels ruim 40 weken en meneertje zit nog prima volgens mij... Dus ik zou er niet teveel op hopen, en als dit wel het begin voor je is... dan kan het alleen maar meevallen!!

helaas heb ik helemaal geen nesteldrang aanvallen meer gehad dan een paar keer 's avonds een energiekick

jammer want ik wil eigenlijk nog wel wat dingetjes doen hahahaha
ben zo benieuwd wat ik dan zou doen hoor maar ja.. iedereen zegt als je dat hebt dan komt de kleine snel..... nou deze komt dan nog niet

Heb het ook, bijna bij elke stap die ik zet een harde buik, bij bukken etc. Lopen om mn oudste naar school te brengen is me al haast teveel.. Hoort er allemaal bij maar zeg vlgs mij weinig over hoe lang het nog duurt.. ik heb het iedere zwangerschap trouwens iets erger, dus denk dat dat normaal is..
Sterkte!
lfs mvtwee

Terug
Bovenaan