Pfff leuk zo kitten

Hee meiden,

Jullie wisten vast al dat me zusje kitten had gekregen, alleen denk me zusje nu ik ga de kattenbak niet doen doe jij lekker maar. (Niet dat ik het doe)
Net ook nog is gekrabt dus auw meteen ontsmet maar maak me toch zorgen omdat VK zei als je gekrabt wordt alsnog ziek kan worden..
En zusje is ook niet bepaald meer meelevend
Net zei ze donder je toch lekker op, leuk om zo iets te horen ..

Groet meisje1990
 
Misschien niet leuk om te horen maar moet je dan toch niet overwegen om weg te gaan als de spanningen zo hoog oplopen is dat ook niet goed voor de zwangerschap. Stress is een hele slechte factor zeker in het begin. Hoop dat er snel rust komt voor je sterkte!
 
ok das niet zo leuk hoe je zus tegen over jou reageert volgens mij weet ze niet wat de conseqenties zijn, en waarom moest jij de bak verschonen? is toch haar kat of niet soms, vraag ik me af of het poesje wel goed terecht is gekomen. maja dat kan ik zo niet beoordelen en wil het ook liever niet.

over krabben heb ik nog nooit van gehoort, ben al paar keer gekrabt door 1 van onze poezen laatste kee rop me buik perongeluk dus ja, weet wel dat de ontlasting bacterien in zitten en niet aan de pootjes want ze wassen der eigen heel goed , dan zou je ook niet door katten mogen laten likken aan je hand of zo. maja als je verloskundige het zegt zal ze het wel weten maar is voor mij de eerste keer dat ik dit hoor en heb de katten heel lang voor dat onze dochter geboren werdt dus en nu zwanger van een 2de .

maja denk aan je zelf en je beeb , liefs
 
@mamavansharon Me zusje is een puber, en zit er middenin en leven om erheen boeit er niet. Zo denken pubers eenmaal
Ze vind het super leuk zo baby, maar als je uitlegd waarom je niet mag verschonen is het stel je niet zo aan .
 
Nou dan moet zij zich ook niet aanstellen toch? Het is toch haar katje? Dan moet ze ervoor zorgen ook. Jij gaat straks ook zorgen voor jouw baby, je kan dan niet aan haar vragen om even borstvoeding te geven ofzo.
Ik denk dat een krab van een kat krijgen niet zo'n impact heeft hoor, mijn poesebeest speelt regelmatig vrij wild en dan heb ik ook wel eens een krab. Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat het erg zou zijn.

Denk lekker aan jezelf, die kitten is je zusje haar 'kindje' en daar moet zij voor zorgen. Zorg jij maar lekker voor jezelf en jouw kindje :)

Liefs
 
krabben en bijten is kans op tetanus, wij hollanders doen daar niet moeilijk over maar in amerika rennen ze direct naar de huisarts

de kattenbak is ivm een ziekte die in de poep zit toxoplasmose

ik heb al 9 jaar katten dus ondertussen al gehad en immuun en officieel mag ik nu wel de bak doen maar ik zeg dat lekker niet aan mijn man

jij bent erg jong, je zusje een puber, wonen jullie met jullie 2en of nog beiden thuis?
als je thuis woont is dat dus de taak van je ouders om op te pakken met haar. Zij moeten haar opvoeden en leren voor een kat te zorgen.
De kat kan er niks aan doen, die is net zo onschuldig als je babytje, ontwijk als je het niks vindt maar laat dat beesie niet de dupe worden van je zus haar gedrag
 
Ik woon nog thuis, jammer genoeg we schelen qua leeftijd 8 jaar .. Dus vaak ruzie..
Dat beestje is te schattig om boos op te worden, ik schrok vanmiddag erg van dat gekrab en ze keek me aan met zo gezichtje dat was niet me bedoeling..
 
Terug
Bovenaan