Pfff leuk zo kitten

Zolang je het maar goed ontsmet kan het echt geen kwaad hoor. En nageltjes knippen is ook een optie.

@sweetwicca. Ik ben ook immuun en doe juist zelf de bakken haahaha. Dan weet ik zeker dat de dames lekker schoon zitten.
 
he meiden, ik woon nu al 6 jaar met me man en vanaf dat moment ook katten in huis en ik heb ze altijd verschoont, ik heb gevraagt aan de huisarts,verloskundige aan wie dan ook om te testen op toxoplasmose
maar kreeg geen briefje ervoor,

dus nu doe ik het af en toe zelf als me man het weer eens vergeten is en dat het minimaal week geleden is, pfff, zelf deed ik om de 2 dagen uit scheppen wordt er gek van ben blij als ik het straks mag gaan doen,

konijn mag ik officieel ook niet verschonen maar leeftbuiten dus maak ik het zelf schoon met handschoenen aan en nog eens daarna me handen wassen.

zou ik dan gewoon me katten kunnen verschonen dan?


liefs
 
Er is een kans dat je het oploopt en als je immuun bent neem ik aan van niet meer natuurlijk ;-)
Als het goed is wordt je tijdens je eerste bloedonderzoek in je zwangerschap wel gecontroleerd op toxoplasmose, maar misschien ligt dat aan de verloskundige/huisarts?

Zolang je niet in contact komt met de uitwerpselen van de kat(ten) kan het volgens mij niet veel kwaad het zelf te doen, maar dat weet ik niet zeker. Ik laat voor de zekerheid mijn vriend het doen, maar die vind het gelukkig niet erg :)

Liefs
 
Terug
Bovenaan