Pfff maagzuur....

Tot aan gisteren had ik op het flauwvallen na een perfecte zwangerschap... maar sinds gisteren heb ik erg last van maagzuur... bah bah bah...
Wat een rot gevoel. Heb continu zin aan eten maar zodra ik iets eet komt dat rot gevoel naar boven... heb van alles al geprobeerd... niet bukken, vanille vla eten, suiker onder mn tong, kleine maaltijden, kleine slokjes drinken... pff weet niks anders meer te bedenken iemand nog tips???

Pfff ja ik heb hier ook last van.
Vooral laat in de avond en vanacht bij het slapen.Ben toen wat hoger gaan liggen en toen werd het minder.
Zou er zelf niet zo snel iets qua medicatie aan voor innemen.
Het hoort er helaas bij.

Ik had er in het begin last van en heb toen Maalox van de huisarts gekregen. Gelukkig heb ik er nu geen last van. Je kunt het zonder problemen gebruiken tijdens de zwangerschap.
Men zegt dat een beker warme melk ook nog wel eens wil helpen.
Succes en sterkte ermee.

Ik begin er nu ook weer last van te krijgen, blèh.. Heb het nog niet hoeven gebruiken, maar bij mij hielp Gaviscon altijd heel goed. Kun je gewoon bij de drogist halen.
Succes.

Een beker warme melk helpt idd goed...

Had er vannacht ook voor het eerst last van... Moest voor de verandering weer eens naar de wc en toen ik opstand voelde ik het... Maar om nou 's nachts een beker warme melk te gaan maken ging me iets te ver... ben lekker verder gaan slapen...

Ik heb bij mijn eerste van de dokter een drankje gehad dat hielp erg goed maar weet niet meer hoe het heet je moest het bewaren in de koelkast, ik had er ook reistabletjes bij gehad maar die heb ik toen helemaal niet gebruikt het drankje was super.
Verder zeggen ze idd gele vla enzo en een vriendin van mij at zure appels klinkt raar maar hielp echt kan zijn dat het granny smit appels waren dat durf ik niet met zkerheid te zeggen. En idd Rennie mag maar niet te vaak tenminste zei mijn vk toen.
Veel suc6 ik weet hoe naar het kan zijn...heb het bij Michiel hele zwangerschap gehad het drankje bij 7 maand gekregen en toen ging het stukken beter.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan