Pfff maagzuur....

Ik ben vandaag voor de gaviscon gegaan,
ach ik ben bijna niet misselijk geweest dus ik mag niet klagen om wat zuur. Het zal nog wel erger gaan worden.
Ligt er ook wel een beetje aan wat ik eet, ik hou nogal van specerijen dus ja.

groetjes Petra

Ik heb er af en toe ook wel last van. Een beker melk helpt inderdaad wel.
Voordat ik zwanger was heb ik ooit een keer heel erg last gehad van brandend maagzuur, toen hielp een rennie heel goed. Ik heb ze nu nog wel in huis, maar nog niet hoeven gebruiken.
Zuivel producten helpen wel wat. Verder ook kleine beetjes eten,maar dat doe je al toch?
Hopelijk heb je er snel minder last van, is zo'n rotgevoel he...

Denk dat het knal rode pakje alwel afgeschrikt heeft op het nachtkastje... ben helemaal niet van de middeltjes maar kon dr erg niet door slapen, dus daarom toch maar opgehaald. Maar zoals ik zei denk dat het al wel afgeschrikt heeft, want gister avond geen last gehad. Na een drukke dag en smiddags visite voor mn verjaardag, ben ik om half 10 als een blok in slaap gevallen haha!
Morgen huis vol, en maar een beetje uitkijken met de lekkernijen... Ben begin van de week ook maar gestopt met het drinken van sinaasappelsap want dat schijnt het te verergeren... Nu hopen dat het wegblijft.

Hallo,

Voor mij is er maar 1,hahaha,

ANTAGEL!!

Smaakt naar anijs.Kun je kopen bij de drogist.Na openen een maand houdbaar in de koelkast.Een slokje en het is over.Geweldig spul.

Heb nog niet veel last gehad van maagzuur,maar dat komt nog wel en heb alweer een fles klaarstaan.

Veel succes ,Bien

Terug
Bovenaan