pfff moet ff wat kwijt!

A

Anoniem

Guest
Ik heb me hier kort geleden ingeschreven en melde trots dat ik 5 weken zwanger was 6-6-2011 Ja was..... heb in die week een mk gehad.Kreeg dinsdag avond ineens een bloeding waar ik erg van schrok (heb ik bij mn dochtertje nooit gehad) Had de dag erop al een afspraak bij mn huisarts dus kon ik het gelijk vragen wat het betekende. Hij zei dat het een mk kon zijn maar dat ik moest afwachten en de week erop een afspraak moest maken voor een echo in het ziekenhuis.Week afgewacht pfff wat ging dat langzaam en hoopte ondertussen dat de bloeding stopte maar dat was niet het geval helaas... Woensdag 15-6-2011 voor een echo naar het ziekenhuis.Maar helaas het zat er niet meer...:(
Naar mn huisarts geweest om te vragen hoe nu verder.... want we zouden heel graag nog een 2e kindje erbij willen hebben. Waarop mn huisarts zei dat ik mn 1e menstruatie moest afwachten.
Vroeg nog wel of mn cyclus het zelfde zou blijven want ik wist al precies wanneer ik ongesteld zou worden.
Maar hij vertelde dat het een week later kon worden of nog later.Dus maar afwachten..... werd dus 7-7 ongesteld (een week later) de dag ervoor dacht ik nog van pfff wanneer komt het nou (nog beter van niet) want we waren al wel weer aan het klussen geweest.
Maar helaas toch ongesteld maar aan de andere kant kan ik nu weer uitreken wanneer ik mn ei heb en als ik het goed heb berekent is dat 21-7 Mijn vraag is hoe kun je nu het beste gaan klussen die week om de dag??

Ohh wat naar zeg, een miskraam! het komt zo vaak voor helaas en t heeft veel impact, althans dat vond ik. bah!
Hoe lang was je cyclus voordat je zwanger raakte? Had je altijd rond dag 14 je ei? Mijn ei is er vaak pas rond dag 17, wij klussen dan om de dag.

Na een miskraam kan je cyclus wat in de war zijn dus als ik jou was zou ik op tijd beginnen en lang genoeg doorgaan om je kansen optimaal te benutten.

Sterkte in ieder geval!

@ Charlotje bedankt voor je reactie,
ik wist normaal precies wanneeer ik ongesteld zou worden zeg maar. Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen (al jaren). Kan het dan zijn dat mijn cyclus nu korter of langer is ?? Mijn huisarts zei namelijk van niet?

Hoe bereken je je ei dan? (heb het uitgerekent via predictor site.) die zegt 21-7 gerekent vanaf mn laatste menstruatie 7-7 pff echt vervelend weet nu ff niet hoe ik(wij) te werk moeten gaan...help!

Wat vervelend! Echt balen!

Veel succes en de volgende blijft vast zitten!!

Liefs Daisy

Hoi, ik heb ook een miskraam gehad en had niet meteen na mijn eerste menstruatie mijn juiste cyclus te pakken. Dit kon volgens de verloskundige wel even duren. (lees je ook op internet)
Ik ben met ovulatietesten aan de gang gegaan. Had normaal een cyclus van 28 dagen en begin met 6 weken, 33 dagen tot 28 dagen.
Hoop dat jij sneller duidelijkheid hebt

gr yvonne

Je ei kun je berekenen op diverse sites maar elk vrouwenlichaam is anders. Ik heb meestal een cyclus van 28-34 dagen en ik heb dus ook een keer op dag 21 mijn ei gehad. Meestal op dag 16. Ik voel mn ei heel goed, heb dan een aantal uren een doffe pijn links- of rechtsonderin mijn buik. Er zijn ook vrouwen die hun ei helemaal niet voelen, dus het hoeft niet zo te zijn dat je m moet voelen.

Ovulatietesten zijn een middel, maar dat komt erg nauw, is niet altijd betrouwbaar en het klussen kan daardoor minder spontaan zijn, dus als je zonder kan is dat wel t relaxte denk ik. pas als het niet makkelijk gaat of je wil weten wanneer je ei echt is, is dat aan te raden.

Bedankt voor jullie reactie's
Zal eens gaan puzzelen... en anders ook met ovulatietesten aan de gang al heb ik geen idee hoe dat in zn werk gaat.Hoop idd dat ik gauw duidelijkheid heb vind het echt maar niiks dat ik nu niet weet waar we aan toe zijn en wanneer we moeten gaan klussen.

liefs Marja

@ Charlotje: ik las reactie wat later bedankt voor je uitleg

Terug
Bovenaan