pfff moet ff wat kwijt!

Hoi, ik vond het na mijn miskraam erg fijn om ovulatietesten te gaan gebruiken. Na je miskraam kan je cyclus anders zijn als daarvoor en daar werd ik onrustig van
Mij gaf het erg veel rust, en we konden het ook nog spannend houden. Maar je moet er wel wat voor doen.
Hoe werkt een ovulatietest, een paar dagen voordat je denk je eisprong te gaan krijgen, doe je dagelijks op ongeveer het zelfde tijdstip de test (ik deed hem altijd rond 18.00 uur) en niet je ochtend urine gebruiken.
Indien je strepen bijna gelijk zijn, dan weet je, dat je binnen 24-36 uur je eisprong gaat krijgen.
Ik berekende mijn cyclus na mijn miskraam als volgd: nam de cyclus voor de miskraam en de laatste cyclus en daar nam ik het gemiddelde van. Aardig gelukt bij ons, want ben weer zwanger. heb 2 april mijn miskraam gehad en 2 weken later nog een curretage. Werd pas na 6 weken ongesteld en nu 5 weken zwanger.

Oja wat mijn gyn zei: even janken en dan er voor gaan, want je bent vruchtbaar.

x yvonne

Hoi zusteryvonne,
Bedankt voor je reactie!
Vraagje he, welke merk ovulatietesten heb jij gebruikt?
Trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!
Mijn cyclus was voor mn mk altijd 29 dagen wij zijn voor mn mk gewoon aan het klussen gegaan.(nooit aan mn ei gedacht haha,we hadden zoiets van we zien wel. maar is wel gelukt en daarna fout gegaan helaas) Wat mn cyclus nu doet na mn mk ?? Ik denk dat mn ei op 21 of 22 -7 komt moet ik zoals ik het begrijp die week gaan testen?

liefs Marja

Hoi ik heb de testen van www.123ovulatietest.nl
Gewoon de goedkope stick. Die werken prima. je kan ook de ovulatietesten kopen bij de drogist. maar daar zijn ze duurder.

Als je 21 of 22 je eisprong verwacht kan je, kan je die maandag beginnen met testen. Maar ga er vanuit dat het wat langer duurt. Maar wie weet valt het bij jouw mee!?
Het kan zijn dat je een paar dagen achter elkaar een licht streepje krijgt op je test. Dat geeft aan dat hij er aan zit te komen, maar je moet wel 2 donkere streepjes gaan zien.
Je kan er ook voor kiezen, rond die datum te klussen en dan wat langer door te gaan. Wie weet dat het dan meteen lukt

succes

yvonne

@ zusteryvonne bedankt!

Okeej,ga de testen bestellen en die maandag beginnen met testen en klussen rond die 2 datum's en wie weet....

Liefs Marja

Heey meid,

Wat heftig allemaal zeg!!! En wat jammer dat het mis is gegaan! Ik ben nu zwanger van mijn 2e maar heb hiervoor een vroege miskraam gehad. Ik wist toen ook niet wanneer ik mijn ei moest verwachten dus zijn we maar gewoon aan het klussen gegaan. 2 weken lang om de dag, het was net topsport haha! Maar....het was wel raak!!! Ik zou dus zeggen vanaf de eerste dag dat je je ei kan verwachten tot de laatste dag om de dag klussen. Het is niet altijd even leuk dan maar zo heb je wel de grootste kans!

Heel veel succes en sterkte meid!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan