pfff net 6 weken en een buik...

ik ben nu zwanger van de 2de en ik heb een buik dat is niet meer normaal ik lijk wel 3 a 4 maanden zwanger naar mijn berekeningen ben ik nu 6 weken maar ik begin hier echt aan te twijfelen
is er iemand die dit erkent
wat moet ik nou ???

Hey black,

Ik heb precies hetzelfde alleen ik ben vandaag 8 weken zwanger weet ik zeker want heb vorige week een echo gehad...
Maar ik kan al geen broek meer aan en ben zwanger van mijn 1ste kindje..!

Zouden het niet de darmen kunnen zijn ??? ik weet het niet hoor.. hihih

Groetjes mirjam

Met 9 weken had ik positiekleding aan. Paste mijn eigen kleren ook niet meer, Ben wel in verwachting van de 2de. Bij mijn zoon kreeg ik met 11 weken de broek niet meer dicht.

Groetjes Wendy

Hoi black ik be nu zelf 7 ween en 3 dagen.
Maar mijn broeken zitten ook echt heel sterk ik ken ze haast niet meer aan
Ik denk steeds ook volgens mij ben ik verder maar weet het niet hahahahahaha
de 29 heb ik me eerste echo ik ben zwanger van de derde weet niet of het daar wat te maken mee heeft hahaahah s6 met je zwangerschap en kleding kopen aahhahaahhha

Zouden idd ook de darmen kunnen zijn want die moeten ahw aan de kant voor de baarmoeder (zoiets geloof ik) en ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze beetje opzetten dus kan ook met de darmen te maken hebben....

heb hetzelfde probleem, ben ook zwanger van de tweede en nu 7 weken en met 6 weken zaten mijn kleren ook al niet meer lekker. ik heb morgen een echo, dus ben benieuwd of ik ook verder ben of eventueel zwanger ben van twee. weet niet of je dan ook al eerder een buikje krijgt.

iedereen bedankt voor de info

mama van linsy ik denk dat je dan wel eerder een buikje hebt en aangezien dat 2lingen bij ons in de familie zitten heb ik wel kans dat ik nu van een tweeling loop mar daar ga ik niet van uit het zou me wel heeeeeeel leuk lijken en druk haha

hoi meiden,

ik ben bijna 15 weken zwanger van een tweeling maar heb nog geen buikje,en pas al mn kleding nog gewoon,broeken die al wat strakker zaten pas ik niet meet maar voor de rest zie je nog niks,wil hiermee zeggen dat als je zwanger bent van een tweeling het helemal niet hoeft hoor sneller een buik krijgen!

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan