pfff net 6 weken en een buik...

ben ook 18 weken zwanger en heb mijn gewone kleren nog aan.
Met 18 weken zwangerschap schijnt je baarmoeder pas zo groot als een grapefruit te zijn.
Maar je darmen kunnen wel wat opblazen of irriteren en je spijsvertering gaat langzamer, waardoor ze meer gevuld zijn.

Succes, groetjes

@Black: jeetje zeg, dat je nu al zo'n buik hebt. Wat moet dat straks worden als je hoogzwanger bent? Ik ben nu 5 weken (of 6) en ik kan mijn broeken nog gewoon aan, wel worden mijn borsten groter en zitten m'n bh's niet allemaal meer even lekker.
@Sophie79: Wat fijn voor jou dat je met 18 weken je gewone kleren nog aan kan. Ik had met 18 weken van de eerste al een behoorlijke buik en dat was echt niet van alleen maar opgezette darmen. Misschien draag jij meer naar binnen?

Succes met jullie zwangerschappen!

Groetjes Patricia

Hoi

Ik ben 15 wkn 4dgn en heb al me gewone kleding nog aan.
Ondanks dat ik wel een buikje heb en zwanger ben van een tweeling...
Met sommige broeken merk ik het nu wel een beetje.
Denk ook dat het je darmen zijn.
Gr Marielle

HOi,

Ik bn nu 21 weken zwanger van nummer twee, en ik had vanaf zeven weken ook echt problemen om het verborgen te houden voor de buitenwereld.... Bij een tweede kan het echt veel sneller gaan, want je buik is al uitgerekt en je darmen zijn al een beetje voorgeprogrammeerd dat ze aan de kant moeten, en dat doen ze dan dus al gretig vanaf het begin bij ons, hihi. Nu ik 21 weken ben lijk ik ook al erg zwanger, ben nu net zo rond als bij de eerste met ruim 30 weken, dus er kan je nog iets te wachten staan,hihi. Geniet er van!

Kim

tjah er zit bij mij ook niet zoveel tijd tussen de eertste en deze waar ik nu zwanger van ben mijn dochtertje is nog net geen half jaar !!!! ze zitten dus kort op mekaar

Terug
Bovenaan