pfff over de helft, maar duurt toch nog lang vind ik....

Haai,

Nou.... we zijn over de helft... grotendeel heeft de 20-weken echo gehad :D

Iedereen in mijn omgeving zegt: Goh, ging toh snel he, nog eventjes en je bent er....

Of: voor je het weet heb je em in je armen!

Nou.... voor mij mocht het tijdelijk wel even iets sneller gaan... Ligt dit nu aan mijn ongeduld?

heeft hier iemand last van?

liefs en fijn weekend

nee ik vind het snel genoeg gaan! de zomervakantie komt nog en dan vliegt de tijd voor mij!
het is dan ook mijn 4e kindje dus ik vind het nog wel ff prima zo!!
al moet ik zeggen dat de laatste paar weken wel altijd lijken te kruipen..

succes met wachten meid!

liefs

Ik ben ook zo een ongeduldig standje hoor!
Ik zit nu op 22 wkn en kan niet wachten.
Toch ben ik blij dat het nog niet zover is want we moeten nog zoooooveel doen ivm verbouwen, dus kunstmatig geduld heb ik op dit moment

Ohw, nee dat kan ik ook niet zeggen.
Ik vind dat het juist super snel gaat.....'
Soms wel te snel, voordat ik het weet ben ik weer een week verder.
Ga nu al bijna mijn 24ste week in.
Moet je nagaan over 12 weken heb ik al verlof.

Ik vind het ook nog wel prima zo.
Vind het heerlijk om zwanger te zijn!

Maar zo zie je wel weer dat iedereen dat anders ervaard.
En volgens mij heeft het niks te maken met een ongeduldig standje, want dat ben ik normaal gesproken ook! hahaha

Hahaha, misschien komt het inderdaad ook wel omdat de laatste weken rustig zijn geweest hier zo...

Mei word een drukke maand, misschien vliegt de tijd nu ook wel!!

Pfff ja idd, als je het zo bekijkt... over 10-12 weken al verlof....

Dan gaat het wel snel.... Ligt eraan hoe je het bekijkt denk k...

Ik ben ook zo ongeduldig ;)
Vond m,n tweede zwangerschap echt omgevlogen tegenover de eerste,maar nu mocht het van mij soms wel wat sneller gaan.Voel me ook niet zo optimaal,dus dat zal er wel mee te maken hebben.

Ik vind de tijd wel snel gaan hoor. Zeker met 3 kinderen hier rondlopen en vakantie. Ben ik ook opeens over de helft. Zit nu ook lekker in m'n vel, rustig aan maar verder geen bijzonderheden dus dat scheelt denk ik ook wel.

me too! Vind t ook wel snel gaan... Nog anderhalve maand werken en dan stop ik er alweer mee!
Probeer wel te genieten, maar als je al een (of meer) kind hebt rondlopen, lijkt t allemaal nóg sneller te gaan..

Terug
Bovenaan