pfff over de helft, maar duurt toch nog lang vind ik....

Vind dat men buik hard groeit, en dat ik dan het idee heb dan ik nog 18 wk moet, hoe enorm moet men buik dan nog wel niet worden.

Wij hebben in huis ook nog niet alles klaar, ik denk dat alles klaar is ik het gevoel heb dat het me niet snel genoeg gaat, maar ben blij juist dat we nog even tijd hebben.

Vanaf vandaag exact nog 100 dagen tot men zwangerschapsverlof, ik werk tot 4 wk van te voren, en knip elke dat een centimeter van mijn centimeterband die achter me hangt. Als ik op maandag binnen kom dan gaan er eerst 2 af voor het weekend, en dat is echt een super gevoel.

Ik vind het gevoel in mijn buik en alles ook te leuk, het idee dat je dat straks niet meer hebt, lijkt me verschrikkelijk.

liefs

Leuk idee, zeg Nathalie, een cm, hahah.

Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het ook heel langzaam gaan, hoor Heppy...
De baby kamer is bijna klaar en verder is ook alles bijna geregeld. Nu heb ik echt zo iets van ( bert & Ernie) wat duurt dat wachten lang.. lang....lang...
Ben nu 22 weken nog 18 te gaan...
Ik kan begrijpen dat wanneer het niet je eerste zwangerschap, de tijd veel sneller gaat omdat je al kind(eren) hebt.

Ik hoop dat iedereen hier een goede ( en snelle!!) tijd zal hebben.

Veel liefs
M

Ik vind de tijd redelijk snel voorbijvliegen eigenlijk.
Woensdag ben ik alweer 24 weken zwanger! Ik kan me zo goed herinneren dat mijn schoonzusje 24 weken was (ik was toen 11 weken), het lijkt als de dag van gisteren, en zij kan ieder moment bevallen nu! Mijn buik is al wel behoorlijk dik en ik vraag me inderdaad af wat dat nog moet worden. Nog 16 weken te gaan...
Wij moeten ook nog best veel doen. We krijgen een vaste trap naar zolder en we wachten met het inrichten van de babykamer tot dat klaar is omdat het waarschijnlijk een ontzettende zooi gaat worden boven. De babykamer ligt namelijk meteen naast de trap. Het wordt dan denk ik de tweede week van juni voordat de babykamer klaar is.

Ik blijf lekker genieten van het zwanger zijn en denk niet teveel aan hoe lang het nog duurt. Voor je het weet is het moment daar!

Ik vind de tijd redelijk snel voorbijvliegen eigenlijk.
Woensdag ben ik alweer 24 weken zwanger! Ik kan me zo goed herinneren dat mijn schoonzusje 24 weken was (ik was toen 11 weken), het lijkt als de dag van gisteren, en zij kan ieder moment bevallen nu! Mijn buik is al wel behoorlijk dik en ik vraag me inderdaad af wat dat nog moet worden. Nog 16 weken te gaan...
Wij moeten ook nog best veel doen. We krijgen een vaste trap naar zolder en we wachten met het inrichten van de babykamer tot dat klaar is omdat het waarschijnlijk een ontzettende zooi gaat worden boven. De babykamer ligt namelijk meteen naast de trap. Het wordt dan denk ik de tweede week van juni voordat de babykamer klaar is.

Ik blijf lekker genieten van het zwanger zijn en denk niet teveel aan hoe lang het nog duurt. Voor je het weet is het moment daar!

hey,

ik heb ook het idee dat de tijd vliegt. Maar dat heeft er ook wel mee te maken dat met het begin van de zomervakantie, ik al vrij ben (dus voor mijn gevoel mijn verlof al begint...)
Dus dat betekend nog 1.5 maand werken!!! 4 juli begint hij al!!!

Ben inmiddels ook EINDELIJK klaar met mijn studie.. dus val voor mijn gevoel beetje in een gat. Ga van de week (hemelvaart weer vrij) lekker dagje naar keukenhof (woon in de buurt en heb vrijkaartje...) en daarna mijn huisje schoonmaken en voorbereiden op alles...

Maar goed, het lijkt gister dat ik het aan iedereen vertelde, en ben woensdag al weer 22 weken...

Terug
Bovenaan