pfff waneer houdt het op en wanner krijgen we weer geluk!!!!!!!!

Helaas....weer een slapeloze nacht achter de rug...we dachten en hoopte op een wonder dat we toch meer slaap zouden krijgen vanaf deze week..maar helaas...

Vanochtend werden we wakker en we dachten dat Yoëll goed was lekgeprikt door de muggen....maar de bultjes in zn gezicht werden alleen maar roder en vuriger...dus maar naar de CHD (huisartsenpost) gebeld en uitgelegd van wat ie heeft en ook ff verteld van de operatie en de ontstekingen aan zn oortjes...en ja hoor toch maar ff langs komen voor de zekerheid....En wat denk je....

<<<<<>>>

niet te geloven gewoon....wanneer houdt het eens op dat ons jongetje zow gepest word....we zijn ook errug verdrietig nu hoor....pffff maar goed we hopen dat hij na dit er eens vanaf zal zijn....maar goed de moed zakt ons wel in de schoenen moet ik zeggen...

Gelukkig is ie er verder niet ziek onder maar wel wat hangerig en jengelig....vooral `s nachts is het wel brullen hoor....zow zielig...

Oh Denise,
Wat heb ik met jullie te doen meis.
Maar wat heeft ie nu dan?
Kon het uit je verhaal niet helemaal opmaken.
Ik hoop zo dat dat prachtige mannetje van jullie eindelijk eens een break krijgt!
Ik weet natuurlijk niet hoe jij je nu voelt maar alleen de voorstelling ervan zegt genoeg.
Jullie moeten ondertussen wel behoorlijk gesloopt zijn,door slaapgebrek natuurlijk maar ook door de zorgen die jullie constant hebben om het manneke.
Lieve Denise,ik zou willen dat ik iets voor je kon doen,echt waar.
Heel veel liefs Tanja

hey Tanja.....

pfff ja we zijn ook wel een beetje gebroken hoor.....pfffff gewoon onzeker en bang voor dingen....hij heeft nu de waterpokken erbij gekregen....twee weken geleden had ie de 6e ziekte al, maandag was daar de meeste uitslag van weg en nu sinds vanochtend zat ie onder de vlekken en bulten in zn gezichtje...de chd zei dat het dus de waterpokken zijn....pffff pfff pfff hopelijk blijft de rest hem nu een beetje gespaard hoor.....

maar je bent echt een lieverd hoor hihi...

liefs denise

Heel veel beterschap met hem!!! En jullie ook heel veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat het op een gegeven moment ook op is bij jullie.

Sterkte!!!

Gr. Natasja mv Jamie

Tjonge,jonge,
Dus nu weer de waterpokken!
Jullie blijven aan de gang zo.
Misschien krijgt ie nu alles in één keer en is ie straks weer een hele periode ziek-vrij!
Hoe dan ook,kan me voorstellen dat je gebroken bent nu.
Heel veel beterschap voor jullie knappe vent en een high five van Delano.

Ach gossie, wat heb ik met jullie mannetje en met jullie te doen!
Ze zeggen dat de kindjes er doorheen moeten, maar om nou alles tegelijk te krijgen????
Ik hoop dat het snel achter de rug zal zijn nu en dat je weer kan genieten met elkaar!
We duimen voor jullie hoor!!

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Hoi Denise

Wat een pech zeg met dat kleine mannetje van jullie...... Kan me zo goed voorstellen dat je gebroken bent!! Maar, en als is dit nu geen troost, hij komt hier goed doorheen en zijn immuunsysteem wordt vast heel erg goed!

Onze Gijs is de eerste 1,5 jaar veel ziek geweest (oorontstekingen etc), en daarna echt waar, nooit meer. Hij is nu 3,5 en wij zeggen nog steeds tegen elkaar hoe zwaar die eerste tijd was en hoe makkelijk het daarna is geworden.

Hou moed (al is dat zo moeilijk als je er middenin zit!!)

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan