pfff waneer houdt het op en wanner krijgen we weer geluk!!!!!!!!

Wat een pech zeg allemaal
En wat verschrikkelijk voor jullie en je kleine mannetje
Wat zou je het toch graag van hem overnemen.

Heel veel beterschap

Liefs Ilse mv Danique

Arm mannenke..

Jullie zullen er wel helemaal doorheen zitten, erg begrijpelijk!
Probeer toch tussendoor even aan jezelf te denken en een moment voor jezelf te nemen. Neem bv een heerlijk lang bad als Yoell in zijn bedje ligt, of kruip lekker tegen elkaar aan op de bank..

Hij heeft nu even alles tegelijk gehad, maar er komt beslist een tijd dat hij niet meer zo "gepest" wordt..

Kop op Denise, je hebt een dapper en sterk ventje!

Dikke kus,

Esmé en Kay

Jemig Denise, ik leef met jullie mee! Wat rot al die slapenloze nachten en die zorgen om je kleine mannetje. Hopelijk knapt hij snel weer op en krijgen jullie wat rust, het is jullie gegund!
Beterschap, mv Thom

Daar wordt je zeker moedeloos van! Alles zo kort op elkaar! Pfff, dat is echt zwaar voor jullie! En voor Yoell natuurlijk ook heel vervelend.
Heel Veel Beterschap!

Groetjes,
mv Tijs

hey
Wat vervelend dat hij zo gepest wordt! Hopen dat het snel ophoudt! Maar je hebt idd een heel dapper, stoer, vrolijk ventje! Kop op meid het komt allemaal goed!
Een hele dikke knuffel!
Esther en Thomas

hey meiden....

heel errug bedankt voor jullie lieve berichtjes hoor....doet me weer een beetje goed.....pffff maar geloof me het is echt niet leuk meer....ben bang voor de gekste dinge...vooral omdat hij eigenlijk ook al altijd last van opgezette lymfekliertjes enzow heeft.....manlief is nergens bang voor zegt ie...maar ik denk dat ik toch maar eens een bloedtestje wil laten doen...hoe zielig ik dat ook vind...miss. komt er wat uit.....

moet er nog wel ff overdenken hoor...maar ik denk wel dat ik het ga vragen aan de HA
vooral omdat hij toch telkens huilend wakker word.....

liefs denise.....

Terug
Bovenaan