Pfff... Wat een discussie!! De vraag aan jullie is: Mogen onze kids Filet American om te proberen?

Hai meiden,

zit ook op een ander forum en heb daar ongeveer dezelfde vraag gesteld als wat ik nou aan jullie doe. Als ik had geweten waar dat op uit zou lopen, had ik hem dus niet weggezet daaro :-S

Hier een link van de discussie...

http://baby-op-komst.nl/
forum/topic/2643/
mag-mijn-zoontje-prepare.html

Link aan mekaar plakken, anders deed ie het niet :-S

Liefs Deb.

Hoi Debby,

Ik heb een stuk van de discussie gelezen en was het toen absoluut zat. Wat ben ik dan weer blij met het respect waarmee hier op elkaar gereageerd word. Lang leve ons forum!! En ik durf je ook geen antwoord te geven. Marissa eet nog geen prepare maar dat komt omdat wij het ook nooit eten. Niet uit principe of zo maar gewoon omdat ik van die periodes heb dat ik niets anders eet dan prepare en het sinds de zwangerschap nog niet gegeten heb. Toen Marissa 1 werd heb ik op het CB gevraagd wat ze mocht eten en de arts zei ALLES!. Dus zeker een hapje proeven kan denk ik geen kwaad. Maar zou er persoonlijk nog niet dagelijks een boterham mee besmeren voor hem. Maar dat is dus gebaseerd op gevoel, niet op kennis.

groetjes Linda

Hoi Debby,

Ik weet het niet. Toevallig heeft Feline vorige week een keertje ossenworst op. Ik twijfelde wel hoor, zei dat ook tegen Dennis. Maar af en toe een plakje of een beetje filet lijkt me niet erg.

En wel een leuke discussie, die mensen lezen niet wat je vraagt dombo's...

groetjes Maris

hoi hoi

ach ja laat dat gekke mens haar kind maar op plastice schoenen lopen
errug goed voor de voetjes zullen we maar zeggen he

ook ik DENK dat het geen kwaad kan om het te laten proeven.
je weet zelf toch ook wel dat je je kind er geen boterhammen mee vol geeft.

ik denk dat ze wel eens vaker(vaak onbewust) iets krijgen wat ze eigenlijk nog niet "mogen" ja toch.

ach vroeger gaven ze alles na 3 maanden koemelk met molennaarskindermeel
nu mag je onder de 1 geen koemelk geven.

enne over die kadavers.
dat zie ik idd ook als verotte karkassen ofzo en met die toon wilde ze dat beeld geloof ik ook geven.

ook zij zal vast wel eens iets doen of geven wat niet helemaal goed is voor je kind toch??
maak je er neit te druk over en blijf lekker HIER schrijven  haha

groetjes moekje

hoi hoi

ach ja laat dat gekke mens haar kind maar op plastice schoenen lopen
errug goed voor de voetjes zullen we maar zeggen he

ook ik DENK dat het geen kwaad kan om het te laten proeven.
je weet zelf toch ook wel dat je je kind er geen boterhammen mee vol geeft.

ik denk dat ze wel eens vaker(vaak onbewust) iets krijgen wat ze eigenlijk nog niet "mogen" ja toch.

ach vroeger gaven ze alles na 3 maanden koemelk met molennaarskindermeel
nu mag je onder de 1 geen koemelk geven.

enne over die kadavers.
dat zie ik idd ook als verotte karkassen ofzo en met die toon wilde ze dat beeld geloof ik ook geven.

ook zij zal vast wel eens iets doen of geven wat niet helemaal goed is voor je kind toch??
maak je er neit te druk over en blijf lekker HIER schrijven  haha

groetjes moekje

Haha Debby ik moet wel lachen.
Ik lees eigenlijk alleen maar soms mee op dit forum en heel af en toe reageer ik.
Op het andere schrijf ik overigens ook niet mega vaak ;-).

Maar idd wat een rare mensen zitten er daar tussen he!
Zeker die Petraps, goeiendag wat een schaap als je het mij vraagt.
Zij moet overal commentaar opgeven, als zij haar kinderen zo nodig "goed" wil opvoeden moet ze dat lekker doen, maar laat andere lekker hun eigen keus maken. Zij krijgt zielige kinderen die niks mogen en van  elke scheet ziek worden  en wij krijgen gezonde kinderen met gezond verstand.

Filet Americain zal echt niet geschikt zijn voor elke dag, maar een keer zal toch geen kwaad kunnen?
En iedereen weet dat er verkeerde bacterien in kunnen zitten, maar ik neem aan je de filet bij een goede winkel haalt en niet over de houdbaarheidsdatum? ;-)
Vroeger wist men niet beter en die kinderen zijn toch ook groot geworden..........

Groetjes en succes er mee.

Ps heb je het nu al een keer gegeven?

Hey debby,

Fenna eet ook wel eens een boterhammetje met filet american of gerookte zalm dat vind ze echt heerlijk. Als je het nou elke dag zou geven, maar af en toe maakt denk ik niet zoveel uit. Je moet gewoon doen wat jij denkt dat goed is.

Liefs nancy.

Hai hai,

zeker ga ik het hem niet iedere dag geven nee. Dat was ook helemaal niet de bedoeling.
Ik wou het gwn een xtje proberen, om te kijken wat ie ervan vind. Puur uit nieuwsgierigheid, en als ie het dan lekker vind, dan mag hij van mij heus wel een xtje een boterhammetje met prepare.
Dus Paaltje, heb het hem nog niet gegeven. Zovaak hebben wij het dus ook niet in huis haha!
Enne... Ben je bekend bij BoK. Omdat je weet dat PetraPS altijd mensen afkraakt. Mss onbewust van haar, maar ze doet het wel.

Heb al zovaak in de clinch gelegen met haar, hou op, schei uit!

Dat vind ik ook een groot voordeel van dit forum. Dat iedereen mekaar respecteert zoals ie is, en geen verwijten naar mekaars hoofd slingeren
Het kan heus wel gezellig zijn op dat forum hoor, maar dan moeten die mensen er niet bijzitten, haha!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan