Pfff... Wat een discussie!! De vraag aan jullie is: Mogen onze kids Filet American om te proberen?

Oooh was het weer zover?? Ik ga ff lezen straks hihihi!

Maarre ik heb toevallig de vraag op het cb gesteld van file en het antwoord was NEE! Kinderen mogen geen rauw vlees. Mette krijgt het daarom ook niet.

Groetjes,
Ing

Haha Debby, ik zag dat ik mijn naam er niet onder   had gezet.
Ik ben Nathalie ;-), ja die uit Brabant, hihi.

Oh nu lees ik ook dat het niet mag. Hm lastig, nou ja er zijn zat kinderen die het wel krijgen.
Weet ook niet wat het beste is.

Groetjes Nathalie

Hoi Debby,

ik zou zelf geen filet american geven. Het is rauw vlees waar net de verkeerde bacterien in kunnen zitten. Ook in een klein hapje kan net iets zitten waar dekleintjes nog heelziek van kunnen worden.
Maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten wat hij/zij zijn kind geeft maar ikzou het niet doen.

groetjes chimene

Ik denk zelf niet dat 1 broodje Filet American zoveel kwaad kan. Maar ze zullen het idd niet voor nix zeggen. Maar het lijkt mij dat die bacterie eruit is, omdat het niet echt rauw vlees is, ja dat is het wel, maar dan anders bereid. Kip ga ik ook niet rauw eten, das waar. Dat doet mijn kat wel hahaha!

Nathalie, wist niet dat jij hier ook rond zat te snuffelen??? Mij een beetje in de gaten houden  Muts

Liefs Deb.

hoi hoi

De filet american is gemaakt van puur rauw rundvlees.
het word t1x meer gedraait (in de gehakt molen) dan gehakt en dat maakt het dus fijner.
omdat het alleen rundvles is is het dus mager en fijn .

dan gaat er kruidige saus doorheen en thats it .

dus zit wel vol bacterie, maar goed je eet er geen kilo's van en een keer van je toastje laten happen om te porberen zie ik niet veel kwaads in.

nogmaals je eigen gevoel he das het beste

groetjes moekje

Nou, als ik dus ergens niet ga schrijven is het op dat forum. Er zitten flink wat kattenkoppen tussen!! Mening geven is prima, maar dat kan ook op een respectvolle manier...

Maar goed, ik heb dus werkelijk waar nog nooit erover nagedacht. Eline heeft wel eens wat filet op haar brood gehad, maar nu ik erover nadenk, is dat stom. Ik zal het dan ook niet meer geven. Ik wacht er nog een paar jaar mee. Mijn zoon van 7 krijgt het wel. En ik vind het ook weer onzin om te wachten tot hij tien jaar is. Maar goed, das mijn persoonlijke mening.

Terug
Bovenaan