Pfff, wat een rot dag.

Wat heftig zeg! Gelukkig was hij op tijd in het ziekenhuis en is de nacht ook goed gegaan. Maar wat zullen jullie geschrokken zijn! Is er al nieuws uit het ziekenhuis?
Veel sterkte!
Groetjes,
Dory

Hey,

Wat ontzettend heftig zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn, gelukkig heeft zijn hart geen schade, hopelijk hebben ze hierdoor wel een goed beeld gekregen wat er bij je man mankeerd want dat is vaak het probleem!
Ik heb zelf een hartritmestoornis,, nou is dat veel voorkomend, maar het ´vangen´ op beeld is vaak moeilijk, maar nu hebben ze dat dus als het goed is, dat is dan wel weer geruststellend,!
Heel veel succes met de contole ed..

Liefs MJ

We weten inmiddels wat het is. Het heet WPW-syndroom. Een hartritmestoorris waar er een extra punt in het hart is die electrische schokjes doorgeeft. Gisteren was zijn hartslag op zijn hoogst 300 slagen per minuut. Bizar hoog.
Vandaag mocht hij naar huis en zou dan binnenkort voor een efo onderzoek, waar ze gaan kijken waar dat extra punt zit, naar het Erasmus Medisch Centrum moeten. Toen we net thuis waren ging de telefoon al. Hij mocht/moest meteen. Dus wij weer naar het volgende ziekenhuis waar hij binnen een kwartier voor de behandeling ging. Spoed dus.
Na 3 uur waren ze klaar. Ze hadden wel 2 van die extra punten gevonden!!! En die hebben ze nu gelijk uitgeschakelt. Nu moet hij nog lang stil liggen. Niet zijn sterkste kant! Als het goed gaat mag hij morgen gezond weer mee naar huis.
Hij mocht zelfs zaterdag nog mee naar de Efteling als hij zich goed voelt. Hahaha, hij wil wel heel graag.

Hoi Reisa,

Jeetje, wat een verhaal!
Wat een enorme schok moet dit zijn geweest.
Gelukkig hebben ze het nu opgelost.
Is hij stil blijven liggen en is ie nu weer thuis?
Ik hoop dat ie zich goed genoeg voelt om zaterdag naar de Efteling te gaan.

Heel veel sterkte en als er iets is, kun je hier altijd je verhaal kwijt.

Liefs Monica

Hoi Reisa,

Jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Wat een geluk dat ze het nu al ggevonden en opgelost hebben!
Is hij blijven liggen en nu thuis?

Ik hoop dat hij snel goed opknapt en zaterdag meekan naar de Efteling.

Sterkte nog en als er iets is kun je hier altijd je verhaal kwijt.

Liefs Monica

Hij is inmiddels weer thuis. Als het goed is helemaal gezond. Maar het stilliggen is hem erg tegengevallen. Eigenlijk mocht om 8 uur 's avonds de buisjes uit zijn liezen, maar er kwam een spoedgeval tussen en hij moest wachten tot 12 uur 's avonds en daarna nog 6 uur stil liggen. Hij heeft veel pijn gehad en een rot nacht.

He Reisa,

Wat een verhaal! En wat zullen jullie geschrokken zijn ! Ik hoop dat je man snel weer helemaal hersteld is en dat alles goed gaat.

Sterkte ermee en een fijne dag in de Efteling ( als jullie van plan zijn om te gaan )
Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan