Pfff, wat moet ik hier nou weer mee?!

Dank voor jullie reactie. Ik test morgenochtnd weer met ochtendurine. Ik las op internet dat bij sommige testen het indroogstreepje te zien is, dus ik hoop -nog- nergens op!
ik laat jullie morgen weten hoe het is afgelopen... Wel even duimen dus!!

oei spannend, hopelijk is het morgen duidelijker!
ben benieuwd meid!

ik ben ook nog steeds niet ongi!! had het gisteren moeten worden...

liefs

Hoop dat je snel (hier) van de daken mag schreeuwen dat het een vette streep is en je in verwachting bent!!

een voorzichtige felicitatie, ik sluit me aan bij streep is streep ;-)

ik heb geen idee, ik durf eigenlijk niet te testen. ik ben vorige maand net weer ongesteld geworden na 3 jaar pil.ik was vrij vlot weer ongi. voor een aantal jaren terug toen ik stopte duurde het lang voor dat ik weer ongi werd, duurde wel een jaar geloof ik.
toen kwam het iedere maand keurig terug maar wel een lange cyclus, hier ga ik nu ook vanuit.
dus wacht nog ff een paar dagen en anders maar even testen. Mijn dochtertje zei maandag wel tegen mij "mama jij hebt een baby in je buik" zo grappig

maar van jou is het wel heel spannend hoor, hoop dat je morgen een hele dikke streep hebt!
ik heb mijn eerste test nog steeds, heb toen maar 1 gedaan, die is inmiddels al meer dan 3 jaar oud!!
maar zo leuk als ik hem weer zie krijg ik dat gevoel weer als wat ik toen had, toen ik zag dat ik zwanger was!!

meid ik duim voor je!

liefs

Je hebt een licht streepje omdat het hormoon gehalte in je urine nog niet zo hoog is. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik iets van 6 testen gedaan. En je ziet dat het tweede streepje steeds duidelijker wordt.

Dus ja, echt waar je bent gewoon hardstikke zwanger!

Terug
Bovenaan