pfff zo NERVEUS!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

weet dat het niets te maken heeft met onze kindjes maar wilde het toch even met jullie delen!
morgen krijg ik een borstvergroting! heb er jaren mee gezeten en eindelijk een aantal maanden geleden de knoop door gehakt.
Maar nu is het zover iehhh als ik aan morgen denk gieren de zenuwen door mijn lichaam niet normaal het blije gevoel overheerst wel hoor maar toch het blijft spannend!

ook heb ik het tegen bijna niemand gezegt omdat dit iets is voor mezelf en niet voor anderen heb het lang voor mezelf kunnen houden maar nu niet meer!!
zo nu is het er weer f uit..lucht op

zullen jullie morgen rond 1uur aan me denken en voor me duimen dan laat ik jullie heel snel weten hoe het gegaan is..

groetjes!!

Laat effe weten hoe het is gegaan.
Ben erg benieuwd. Ik zit er nl ook aan te denken

Hoi,

morgen. Ik zit er aan te denken om een borstverkleining te laten doen. Ik zit met een royale e-cup en heb behoorlijk last van mijn rug.

Groetjes van Marloes

wat is het dan oneerlijk verdeeld he?
jij een E ik een A

verkleining moet best heftig zijn maar een vriendin gaat het ook doen heeft heel erg last van haar rug en nek ze is 1.59 en heeft een ruime E cup maar tegenwoordig doen ze het zo mooi dat zij het er graag voor over heeft.

laat het jullie zeker weten!

Ook ik zal aan je denken hoor meid!!

Heel veel sterkte!!

Groetjes Debby.

Errug he die A-cup
Ik had al A en na de borstvoeding is er helemaal niks meer over.

Het zijn nou twee zielige uitgeknepen puistjes

heel veel succes!!!!!!!
ik denk ook aan een borstverkleining heb nl cup e en in mn zwangerschap cup f en dat is ook niet alles hoor en nu na mn zwangerschap zijn ze er ook niet mooier opgeworden, maar ja ik wil nog graag een kindje dus daarna ga ik er echt serieus over na denken.
Maar nogmaals succes!!!!!
Laat even weten hoe het allemaal is gegaan!
X Jada

Terug
Bovenaan