pfff zo NERVEUS!!!

Hoi Marielle,

Ik zal morgen voor je duimen. Veel succes.

groejtes Mariska

Succes morgen!!!

Spannend, maar ook iets om naar uit te kijken kan ik me voorstellen. Ik hoop dat het resultaat uitpakt naar jou wensen!

Groetjes Evelien

haiii

nou het zit erop hoor!!

zal het f kort vertellen:
Dond.avond zijn we naar brussel gegaan bloednerveus niet normaal. daar een hotel gepakt nog even lekker in bad gegaan en gaan slapen voor zover je het slapen kan noemen..

om 08.30 moest ik me melden alles ging heel vlug super mooie kliniek aardige mensen voor ik het wist lag ik in een papieren string muts op me hoofd op de tafel ik wilde zo graag weg rennen maar goed a gezegd b zeggen ook vind ik. me vriend kus gegeven en hij moest weg toen kreeg ik het infuus en langzaam zakte ik weg ik bleef maar zeggen tegen de chirurg 'ben zo nerveus'haha denk wel 20 keer en hij verstond me niet haha

toen werd ik wakker in een bed (waar ik zelf naar toe ben gelopen???) weet ik niets mer van maar goed had echt veel pijn ze hebben de implantaten achter me spier gezet omdat ik nogal smal ben en geen 'ballen' wilde daardoor deed het wel meer zeer als anders maar ja je moet er wat voor over hebben.. nog wat pijnstillers gekregen en langzaam kwam ik weer bij voor ik het wist zat ik al weer in de auto naar huis ook dat ging best goed..

heb een super strakke bh aan die de zwelling tegen moet houden die moet ik 4-6 weken dragen de eerste 5 dagen heb ik pijnstillers van 1000 mg moeten nemen tegen de pijn maar het gaat elke dag steeds beter

gister mocht ik douchen zonder bh spannend! maar ze zijn nu al super mooi ben zo blij dat je alle pijn vergeet echt de pijn is me tegen gevallen (kan aardig wat hebben)   maar o zo waard hoef me nooit meer te schamen en kan niet wachten om eindelijk een mooie gevulde bikini/bh te kopen heerlijk!

nog een heel verhaal geworden maar wilde het toch even vertellen omdat ik zag dat meerdre zitten te twijfelen...als jullie vragen hebben kan je het altijd vragen!!

ik ben helemaal blij!!

groetjes marielle

Hoi Marielle,

Fijn te lezen dat je borstvergroting goed is verlopen. Ik zal er eerlijk gezegd zelf niet aan moeten denken. Hoewel ik mezelf er nooit toe zou zetten, zou ik wel een paar cups minder willen. Ooit heb ik het wel overwogen, tot er opeens een stemmetje in mijn hoofd zei dat ik gewoon lekker moest blijven wie ik ben. Maar ik kan wel heel goed begrijpen dat jij er enorm blij mee bent. Dus lekker pronken hé op het strand deze zomer, haha!

Groetjes Anouk.

Hoi marielle,

Super dat het nu al zo mooi is. Dan heb je niet voor niks pijn geleden. Het zou niks voor mij zijn, maar ik heb ook niks te klagen.
Groetjes Lynn

Heel fijn dat alles goed is verlopen Marielle!!

Kun je eindelijk lekker gaan pronken, whaha!!

Terug
Bovenaan