pfff....

Hoi, hoi,
Ik heb het ook zwaarder nu hoor!
Ben doorlopend moe, heb last van harde buiken, steken en een actief dametje dat tegen mijn blaas trapt. Slaap slecht.
Energie neemt elke dag verder af.
Merk het op mijn werk maar ook in de verzorging van mijn kleine jongen van 20 maanden.
Wil verder ook niet teveel klagen want heb een super zwangerschap en ben zielsgelukkig dat er nog zo'n kanjer op komst is....Maar dat neemt niet weg dat het soms best even zwaar is!!
Toch dames?
Liefs, Billie
29w2d

Hoi Meiden

Wat herkenbaar allemaal .
Kan ook echt merken dat het einde in zicht komt. Ok, ik heb het geluk dat mijn buikje nog bescheiden is en nog niet zo in de weg zit. Het laten vallen komt me ook zo bekend voor, het lijkt wel dat hoe moeilijker  het bukken  gaat, hoe meer ik uit mijn handen  laat vallen.
Over de drukte van de baby hoor je zo veel verschillende dingen, dat het aangeeft hoe het kindje gaat zijn, maar je hoor ook vaak dat kindjes druk in de buik juist erg rustig zijn na de geboorte en andersom.
Hier heb ik te maken met een klein slopertje, volgens mij is mijn rechter rib en heup van binnen al goed blauw. Soms zou ik wel willen dat kleintje zich even omdraait en zich uit gaat leven op de linkerkant, zodat rechts even bij kan komen.
Maarja, het hoort erbij, en hoewel het soms vervelend is, ik heb het er graag voor over.
Van de warmte heb ik wel last de laatste dagen. (en dat terwijl ik vorig maand op cyprus met meer dan 45 graden weinig last had .)
Het is weer een veel te lang verhaal geworden .
Sterkte allemaal met de warmte!!!

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan