pffff en t duurde maar

Hey! Wat een bevallingsverhaal zeg, ben er niet jaloers op! Wel fijn dat je zo kunt genieten van je twee mannetjes, en ik hoop inderdaad ook dat je weer wat nieuwe energie krijgt. Goed gedaan, je mag trots op jezelf zijn!
Bij mij ging de ontsluiting ook vreselijk traag; het begon allemaal rond 11 's ochtends op gang te komen; om 3 uur 's middags had ik 2cm, en om 11 uur 's avonds nog steeds maar 3cm. Toen heb ik om 1 uur 's nachts ook besloten voor de ruggeprik, zodat we tenminste lekker konden slapen (in mijn geval was dat ook echt zo!). 's Ochtends de volgende dag kwam Giacomo toen ineens heel snel; de bevalling zelf duurde maar 40 minuten ofzo.
Groetjes en het allerbeste,
Ilse

Wat kan je mooi vertellen...ondanks het toch heftige verhaal klinkt er een heeeeeeeeleboel geluk uit.....leuk om te lezen, nu genieten en ik hoop dat je heel snel zelf iets meer de verzorging kan oppakken!!

groetjes Fee

allemaal bedankt voor jullie lieve reacties en felicitaties.
de borst voeding gaat een stuk beter. ik kan em nu zelf al aanleggen. savonds de laatste voeding voor t slapen gaan is de fles. (met borstvoeding) ook snacht de fles met borstvoeding. dan kunnen mijn handen en rug rusten. marc geeft em dan de fles.
inderdaad zijn we super gelukkig. en geen enkele pijn oid haalt het bij het geluk als ik kijk naar mijn 2 mannen. zo schattig. observeren is zooo leuk.
lekker pronken met fotoos op mijn hyves hihi.

liefs smooty

He meid, heftige bevalling inderdaad lijkt erg op die van mij. Ik heb anderhalve dag over gedaan over 4cm en toen werd t ook n keizersnee, ik zag ook erg op tegen de ruggenprik maar vond het ook erg mee vallen. Nu lekker genieten van je mannen en rustig aan doen hoor, want je denkt al snel dat je alles weer kunt maar valt soms echt tegen.

Liefs Priscilla

Terug
Bovenaan