pffff....... is het weekend nu nog niet voorbij????

A

Anoniem

Guest
Hallo allen die dit lezen.....

Ik wou dat het weekend voorbij was, ik denk dat ik dit weekend ongi moet worden (lang verhaal).....

Ik heb last van slijmverlies (normaal nooit), vreetbuien, hoge temperatuur 36.8 of 36.9 en ren steeds naar de wc, ook om te plassen maar ook steeds omdat ik denk dat de  er zijn. maar dan blijkt het doorzichtig slijm te zijn.
Ik zit de hele avond al te googlen, en zie dat slijm alleen bij de eisprong, en die van mij is in het weekend van 17/18 februari geweest.

Meiden wat moet ik nou doen???????????
aan de ene kant wil ik morgen een test kopen om hem zondagochtend ofzo te doen, maar aan de andere kant ben ik zo bang voor de teleurstelling als ie negatief is, door alles wat we hebben meegemaakt de afgelopen maanden.

iemand tips, of wijs kan worden uit mijn klachten?????

Liefs Randy

Hoi Randy,

Ik wens je veel sterkte en afleiding dit weekend...

Hou ons op de hoogte...

Groeten, Elinesmama

Nou ik krijg gelukkig mijn 2 neefjes en mijn half zusje te logeren, ze komen morgen overdag al, dus heb een druk weekend.

Neefjes zijn 1 en 2 en mijn halfzusje is 3 en half.... dus afleiding is er opzich wel, en denk dat ik daarom ook maar beter kan wachten met testen hahaha.

Net nog even gespiekt op de wc, en nog geen  maar die dingen kunnen je zo verrassen.

Ik had altijd gedacht dat ik niet zo met het zwanger worden bezig zou zijn, maar helaas na onze verdrietige tijd, doe ik dat nu dus wel en kunnen opbeurende woorden als "er niet teveel mee bezig zijn" me gestolen worden want het is echt makkelijker gezegt dan gedaan.

Maar ik laat zeker volgende week weten over hoe en wat.

Liefs Randy

hoi

Nou spannend zeg ik hoop dat je weekend zo voorbij is,Ik zou proberen te wachten tot maandag joh des te meer kans heb je op een positieve test.Zal voor je duimen dit weekend.Dat het maar op goed nieuws mag uitdraaien hou je ons op de hoogte?gr wendy

Hoi Randy,

Is idd kei vervelend dat wachten,zit zelf ook te wachten,ben nu 5 dagen overtijd, ga morgenvroeg een test doen,maar ben ook bang dat de uitslag negatief is.Maar ja, we ontkomen er niet aan.Ga gewoon op je eigen gevoel af,en heb je zoiets van:ik kan niet meer wachten,dan gewoon doen zou ik zeggen.
Veel succes en hopelijk een positieve uitslag,
Groetjes Cindy

Ha Randy

ik ga gewoon heel erg met je mee hopen dat het weekend snel voorbij is! Ik heb morgen mijn NOD en begin van deze week had ik echt gevoel dat het raak zou zijn..maar de laatste 2 dagen is dat gevoel helemaal weg, en heb ik gewoon het idee dat ik morgen ongie ga worden....Dus voor mij mag het ook alvast maandag zijn!

Lekker veel afleiding zoeken, ga ik ook PROBEREN!

@ Cindy01.. heb je al een test gedaan??

goedemorgen,
hem net een test gedaan maar helaas.....negatief.
ik ben nooit langer dan 2 dagen overtijd geweest en nu al
5 dagen,heeft iemand dit ook ooit gehad???

Pfff balen! Misschien dan maandag toch even naar de HA?

Terug
Bovenaan