pffff....... is het weekend nu nog niet voorbij????

Hoi Randy,

Ik hoop van harte voor je dat het goed nieuw voor je betekent...  

Ik  ben wel  iemand die altijd veel last van slijm en afscheiding heeft net voor de RD arriveren.  Meestal wit soms doorzichig en heel soms licht roze, in alle variaties dus. Zo zie je maar het kan dus wel maar ik wil je de goede hoop niet ontnemen en zal voor duimen dat het in jouw geval positief nieuws is.

Liefs, Amber

Hoi Randy en anderen!

Weer bijna een dag voorbij met niks....
Bij jou ook nog alles rustig?
Ik denk vanalles te voelen en ik heb twee broeken die ineens niet meer dicht gaan...

Maar ook een beetje krampen die mogelijk de RD aankondigen....

Dus inderdaad, PFFF... is het weekend nog niet voorbij....

Groeten, Elinesmama

Hallo

Herkenbaar dit! Ik heb morgen mijn NOD en voel allemaal gekke dingen in mijn buik maar dat heb ik wel vaker. Heb ook meer slijm dan normaal (geen afscheiding, maar echt doorzichtig slijm) en heb al dagen vreetbuien en maagzuur (door het eten of?). Voel ook wel krampen die NOD aankondigen. Maar ik heb nog een dag. Maar toch kon ik het niet laten om mij net via Internet bestelde testen (matcare.nl, ultratesten) die je al 6 dagen voor je NOD kunt gebruken - zeggen ze - te gebruiken. Helaas negatief.......wel fijne test, met een donkerrode streep ipv dat vage blauw.
Stom he, dat ik niet kon wachten. Afleiding is echt het allerbeste! Ga vanavond lekker op stap en morgen naar een kinderverjaardag van een neefje........
Succes allemaal en ik hoop snel positieve berichten van jullie te lezen!

Hoi Randy,

ook ik begrijp precies wat je bedoeld met, is het weekend nog niet voorbij ??
Vrijdag 2 maart was mijn NOD,
en ik heb al 4 testen gedaan, maar nog steeds negatief.
Wat duurd wachten toch lang he.
Voor de rest heb ik geen klachten.
We gaan voor tweede kindje, 2de ronde.
We hebben een dochter van bijna 1 jaar.

Heel veel succes en sterkte,
Groetjes

Nou vandaag mijn NOD maar nog niets te bekennen, tis nog erg vroeg ook natuurlijk! Ik ben ook zo bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt...in december ben ik gestopt met de pil, na een paar dagen gewoon ongesteld, en daarna heb ik heb 2 cyclussen gehad van 22 dagen. Het kan dus ook zomaar gebeuren dat ik deze keer een langere cyclus heb (door het ontpillen)..dus ik verheug mij nergens op eigenlijk!

Hoe is het bij jullie allemaal? En Beppie voor jou ook je NOD vandaag..ook nog geen  gezien?

Randy en de rest!!!
Ik duim voor jullie!!!!  Weet iemand al wat????
xie maantje

Hoi Randy

Weet je hoe het precies met temeraturen zit?
Ik las namelijk dat je vanaf je eisprong een hogere temp kan hebben totdat die vervelende. Of is het alleen met je eisprong en daarna weer naar beneden. Dan zou het wel eens goed nieuws kunnen zijn. Want als de temp hoog blijft kan het ook een zwangerschap betekenen.

Ik heb mijn NOD dag de 13e.
Had mijn eisprong een week later dan jij en ook last van hogere temp  en meer vloeien, moe en rugpijn. Maar ja ik heb al meerdere maanden gedacht en gewacht en werd teleurgesteld.

Succes nog even en we horen het!

Liefs Masha

hier zijn de  gekomen (zie ook mijn andere topic)

mij is verteld dat je temp omhoog gaat rond je eisprong en dat als ie hoog is dat je dan idd zwanger kan zijn, want zwangeren hebben een hoge temperatuur, nou mijn temp is nog steeds hoog maar ben echt wel ongi.... ik ga daar dus geen rekening mee houden.

Nee hoor, we doen het gewoon weer net als bij Ninthe*, om de dag klussen en vanzelf overtijd zijn.

Liefs Randy

ps hoe is het met de anderen????????

Terug
Bovenaan