pffff

Nou, wij hebben gisteren ook de emotionele deksel op onze neus gekregen. Het zat er natuurlijk aan te komen na nu bijna 2 jaar onderweg te zijn voor nummertje 2..... Onze beste vrienden die veel moeite hebben moeten doen voor hun eerste kindje vertelden ons gisteren dat ze zwanger waren van hun tweede kindje. We hadden al een vermoeden en zijn oprecht mega blij voor hun want je gunt niemand een langdurig proces waar wij allemaal in zetten maar het kwam wel even binnen..... Het lijkt wel of dat iedereen om ons heen nu zwanger is van nummertje 2 en nummertje 3. Daarnaast ben ik 1 van de oudsten:-(.

De tranen zijn inmiddels gedroogd en onze tijd komt ook vast (ooit) nog wel. Maar dat wachten - dat wachten en die onzekerheid, pffffff

Dikke x

Meid...

We Weten allemaal Wat je Doorstaat... al die vrienden kennis mensen buiten om je heen... allemaal zwanger... en ja hoor wij natuurlijk weer niet.....het komt wel goed alleen het duurt gewoon supper lang... heel veel succes...!!!

Groetjes Brenie

ik begrijp wat je bedoelt,'
dat heb ik ook. voor mijn eerste kind duurde het bijna 4 jaar voor ik zwanger was.
hij is nu 1,5 en we willen heel graag nog een kindje erbij.
vorige week dacht ik dat ik zwanger was test was positief maar ik bloed al wel 5 dagen nu.

ik hoopo voor je dat je snel weer zwanger word,

Tsja, en dan al die opmerkingen van wat fjn dat de kindjes dan zo lekker dicht op elkaar zitten.... Ik ben van mening dat er geen ideaal leeftijdsverschil is maar het doet wel pijn dat soort opmerkingen....

En daarbij hebben dat soort mensen makkelijk praten - die kennen het gevoel niet van een uitblijvende zwangerschap.......

Af en toe zou je het wel van de daken willen schreeuwen......

x

he moeska.

ik weet wat je doormaakt en ja die opmerkingen over leefdtijd verschil kan je ........., want jij wilt niet zo grote leefdtijd verschil maarje lichaam wilt niet meewerken. toch!!
Wij krijgen dat ook te horen want ons meisje is 3,5jr en wij zijn in jan al 3 jr bezig voor de 2e. en dan krijg je tehoren wat een leefdtijd verschil als jullie nog een 2e krijgen dan heb dat kind een 2e mdr. JA en!!!

He meid hou je taai en denk zo maar onze tijd komt hopelijk nog.

xxxxxxx natas
mag ik met je mee schreeuwen als je het ga doen....

Tuurlijk;-) - WAHAAAAAAAAA!!!

Ons dochtertje is ook 3.5 jaar. Ik heb laatst een stuk in de "red" gelezen over de emoties/verhalen van het uitblijven van een tweede zwangerschap. Was best herkenbaar en ook intressant. Zal eens kijken of dat ik er aan kan komen.

Ik heb zelfs een keer gehad dat iemand tegen mij zij wanneer we zouden stoppen met proberen want als je eerste kindje al 7 is dan wil je toch geen 2e meer...... Nou ja, gezinnen met meerdere kinderen hebben toch ook een behoorlijk leeftijdsverschil. Ik snap het af en toe gewoon niet. Tuurlijk is niet alles ideaal maar ik heb voor mijn dochtertje geen grens maar voor mezelf wel (Leeftijd van mezelf dan).

Natas, ik kan niet alles meer volgen maar is er bij jullie iets gevonden waarom het maar niet wil lukken?

he moeska

heb met je mee gegild hoor haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

he hoop da tje het kan vinden in"red "ben wel benieuwd, plaats je het dan ook als het kan.???

maar belechelijk dat ze dat gaan zeggen, en dn nog als keeftijd verschil groot is..
ik zelf schel 8jr met mijn zus, zit wel een broer tussen maar die scheld maar 2 jr met mij. Dus jij we hebben een leeftijd verschil merken we nog meer omdathaar oudste alweer 15jr is.
Maar ik heb een giga goeie band met haar, kan echt alles kwijt enz bij haar. en haar kits zijn weer gek op hun jonge tante, en nichtje. dus het heeft ook zijn voordelen.

leegtijd van je eigen ja dat gaat tellen. ik wordt as zaterdag alweer 37jr dus ja klokje gaat u hard tikken. maarja we hadden allang ehoopt op een 2e. we doen nu alleen nog de ivf en als dat niet lukt ja dan blijft het alleen bij ons meisje...

nee er komt niks uit waarom het boij ons niet wilt lukken. bij de eerste ook 2 jr over gedaan. toen naar kijkoperatie hsg was ik binnen een mnd zwanger. ook toen niks gevonden.
Nu ook hsg gehad maar via natuurlijke weg, ook iks gevonden, al gevraagt vor 2e hsg maardan via kijoperaite maar doen zeniet maakt niks uit zeggen ze. fijn.....
Sperma van me man is goed, zelfs een keer top geweest maar niks...
Ik heb zelf nu wel een endometrituscyste aan li eileider, maar dat mag kan geen kwaad vlgs artsen. Ze hallen hem nog niet weg omdat niet groot genoeg is nog. en hij is elke mnd anders ene keer groter en dan weer kleiner.

oo jullie dochtertje ook 3.5 wat leuk, van wanner in 2007 is ze. De mijne uit april.

xxxxxxxx

Terug
Bovenaan