Pffff

Sorry dames moet even mijn verhaal kwijt!

Ik ben gisteren bij de bedrijfsarts geweest.
Ik moet over anderhalve week weer de ochtend intallig gaan werken, werk op een kinderdagverblijf. Dit wordt steeds verder opgebouwd. De planning is dat ik vanaf dan binnen 4 weken weer volledig op de groep sta.
Weet echt niet of ik dat ga redden aangezien ik nog geen kinderen kan tillen ed.
Maar nu het volgende. Ik ga op een andere groep werken (beneden) zodat ik dus niet telkens trappen hoef te lopen. Ik werkte op de eerste verdieping en de slaapkamers zijn op de tweede verdieping.
Ik werk maandag, woensdag, donderdag.
En heb daar uiteraard de opvang voor de jongens op afgestemd! Maandag's passen de oma's om de week op en woensdag en donderdag gaan de jongens naar een Kdv, een andere als waar ik zelf werk maar wel van de zelfde organisatie!
Nu ik op de beneden groep ga werken moet er dus een collega van de benedengroep naar de bovengroep.
Op de benedengroep werkt een collega precies dezelfde dagen als mij. Dus hoe logisch zou dat zijn als zij naar boven gaat. Maar nee, hoogst waarschijnlijk moet een andere collega naar boven, die dus compleet andere werkdagen heeft.
Gevolg: op de bovengroep moeten mensen gaan wisselen van werkdagen en op de beneden groep dus ook!
Ik moet dan waarschijnlijk op de dinsdag woensdag vrijdag gaan werken.
Dinsdag kunnen beide oma's niet oppassen omdat ze dan werken. Op vrijdag is de groep van de jongens gesloten dus moeten ze overgeplaatst worden naar een andere groep. Dit staat mij zo erg tegen.
Ik vind het zo erg voor met name de oudste. Hij heeft zijn eigen leidsters en zijn vriendjes en vriendinnetjes op deze groep. Dan kan het toch niet zo zijn dat mijn kids dan moet wisselen omdat ik van werkdagen moet veranderen!!!!! Allemaal in het belang van de kinderen, behalve die van mij!
Ik weet even niet wat ik moet doen.
Kan er gewoon niet van slapen en wordt er echt verdrietig van;-(