Pffff

Lieve Daan,

Wat een gedoe toch allemaal weer...
Dat ze dat toch zomaar kunnen doen...
Daarom ben ik destijds gastouder geworden..heerlijk eigen baas!! En qua inkomen ook beter!
Ik hoop dat er tijdens de vergadering vanavond duidelijkheid zal komen! Want kan me niet voorstellen dat niet veel meer collega's het er niet mee eens zullen zijn!
EN als alle medewerkers op zoek gaan naar ander werk, loopt t helemaal terug daar..

En wat verschrikkelijk dat Finn nog steeds zo veel pijn heeft, dat raakt mij al zo, kan me dus niet voorstellen hoe erg dat voor jou moet zijn.

Hoe voel je je nu? Vannacht een beetje kunnen slapen? Hoe gaat t met Roan? Is hij niet ziek geworden?

Meisie, jou je taai!!

Dikke knuffel van mij.

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Inmiddels de vergadering achter de rug.
nu vond de locatiemanager het wel goed als de collega met de zelfde werkdagen naar boven zou gaan (maar heeft niet de voorkeur)............ Wil die collega zelf niet naar boven?!?!
Pffff dus er moet idd met dagen geschoven worden.
Op dit moment komen we er nog niet uit.
Ik wil niet op vrijdag werken en wel op maandag
Collega 1 wil niet op woensdag werken
Collega 2 wil niet op woensdag en vrijdag werken. Wel op 1 van beide dagen.
Maar dat gaat dis niet lukken.
We zullen wel zien.

Vervolgens gaven de collega's van de beneden groep aan dat ze mij liever niet als naaste collega hadden omdat ik in sommige dingen toch "beperkt" ben.
En vervolgens zeiden de collega's van de bovengroep hetzelfde. Fijn dus als niemand met je samen wil werken!
1 collega vond ook dat ik maar op een BSO moest gaan werken. En mijn leidinggevende zei dat ik er maar over moest denken om een andere opleiding te gaan doen om me om te laten scholen.
Was dus erg gezellig.

Wil nu natuurlijk graaaaag naar een andere locatie maar dat zit er voorlopig niet in. De kinderopvang loopt heel erg terug. Er is een locatie gesloten en daaran moeten nog 4 mederwerkers herplaats worden. Ruilen met andere locaties zou kunnen alleen wil er niemand op mijn locatie werken.

Al met al schiet het dus niet op en ga ik denk ik maar serieus op zoek naar ander werk, alleen wat, ik heb echt geen flauw idee!

Ja mijn arme ventje! Gisteravond ging het wel goed. Vannacht hebben we allemaal heerlijk geslapen.
Roan is gelukkig niet ziek geworden.
Hij wou dinsdag heel lief 3 tekeningen maken voor 3 van zijn 5 vriendinnetjes op de crèche! Haha Roan heeft een harem:)
Toen hij de tekeningen gaf werd er flink geknuffeld en gekust door van die kleine porken haha hij is er snel bij:)
Ik ben na de vergadering weer naar huis gegaan. Voel me nog niet echt fit en hoest mijn longen uit mijn lijf.
Morgen met de kleine man naar het Cb, prikjes tijd;-(

Liefs Daan

Terug
Bovenaan